mobilen.no Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Samsungs nye vidundermobil GalaxyS er på Oslo-visitt. Vi kastet oss over den. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 herregud for en iphoneklon! at det er mulig! flaut av en såppass stor produsent som samsung å bare kopiere apple sin telefon så til de grader! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg bruker å rette på dem som kaller diverse touch telefoner for iPhone kloner...men denne her er virkelig en iPhone klon! Alt er kopi av Apple, ikoner, oppsett, menysystem og til dels også designet! FY SAMSUNG!!! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sant det dere sier. Den er jo nesten prikk lik. Litt lavmål av samsung egentlig. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Dere skriver ingenting om at dette er den kraftigste telefonen, når det kommer til behandling av 3D Grafikk. Den er 3x så kraftig som Iphone. Og Iphone er temlig bra når det kommer til 3D Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 iphone klone eller ikke, det bryr meg midt i rompehullet.. er kameraet bra og er det blits på den? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 haha, vis oss hd kvaliteten med å filme med ett hd kamera neste gang Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 En ting eg ikke skjønnar. Samsung beam i8520 er jo mye mer fristende enn denne, men hører ingenting om den disse dager....Noen som vet.... Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 En ting eg ikke skjønnar. Samsung beam i8520 er jo mye mer fristende enn denne, men hører ingenting om den disse dager....Noen som vet.... Vet ikke hvorfor, men Samsung har valgt å ikke selge i8520 Beam på det norske markedet. Vi spurte produktsjef Michael Alström i Samsung Electronics Nordic AB for litt siden og da sa han følgende: "I dagsläget finns det inga planer på att lansera Beam i Norden." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg