Odesseiron Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Ikke Halo 3 eller Gears of War 2. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Ok, bekalger. Ble fortalt at hvis jeg skulle kjøpe en xbox for exlusivenes skyld kunnne jeg bare kjøpe de til PC. Men regner med at det er feil da Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Litt kjipt at 360 ikke har noen exlusives, slik som PS3 <_< Mulig dette er et forsøk på flamewar, men uansett så poster jeg denne slik at du kan se hvilke spill som er exclusive for hvilken konsoll. Console exclusives Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Litt kjipt at 360 ikke har noen exlusives, slik som PS3 <_< Mulig dette er et forsøk på flamewar, men uansett så poster jeg denne slik at du kan se hvilke spill som er exclusive for hvilken konsoll. Console exclusives flamewar? Mener ikke noe vondt med det hvis det er det du tror Synes xbox360 er en flott konsoll, tenker på å skaffe meg en i dette øyeblikk. Takk for linken, ser nå at det jeg har blitt fortalt om at det ikke er exlusives bare er tull Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Litt kjipt at 360 ikke har noen exlusives, slik som PS3 <_< Mulig dette er et forsøk på flamewar, men uansett så poster jeg denne slik at du kan se hvilke spill som er exclusive for hvilken konsoll. Console exclusives flamewar? Mener ikke noe vondt med det hvis det er det du tror Synes xbox360 er en flott konsoll, tenker på å skaffe meg en i dette øyeblikk. Takk for linken, ser nå at det jeg har blitt fortalt om at det ikke er exlusives bare er tull Har begge konsollene og synest de er veldig bra begge 2. Eneste som gjør at jeg spiller mest på Xbox'en min og PS3 blir mer en Blu-ray/mediacenter box er kontrollerene. For min del passer xbox kontrolleren best i hånden. Jeg får vondt å hånda av PS3 kontrolleren. Synes den er litt liten. My 5 cents. Ha en fortreffelig lørdagskveld. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Sånn går det når man bor i dette playstation hjernevaskede landert. Da kan man faktisk bli fortalt at 360 ikke har eksklusive spill. Fakta er jo selvsagt at 360 har flest av dem men hvem bryr seg om slikt. PS3 har jo bluray! Da kan kan kjøpe filmer for 200kr stk! Ikke tenk på om du har interesse av å kjøpe filmer, ps3 har jo bluray!!! Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Litt kjipt at 360 ikke har noen exlusives, slik som PS3 <_< Mulig dette er et forsøk på flamewar, men uansett så poster jeg denne slik at du kan se hvilke spill som er exclusive for hvilken konsoll. Console exclusives flamewar? Mener ikke noe vondt med det hvis det er det du tror Synes xbox360 er en flott konsoll, tenker på å skaffe meg en i dette øyeblikk. Takk for linken, ser nå at det jeg har blitt fortalt om at det ikke er exlusives bare er tull Har begge konsollene og synest de er veldig bra begge 2. Eneste som gjør at jeg spiller mest på Xbox'en min og PS3 blir mer en Blu-ray/mediacenter box er kontrollerene. For min del passer xbox kontrolleren best i hånden. Jeg får vondt å hånda av PS3 kontrolleren. Synes den er litt liten. My 5 cents. Ha en fortreffelig lørdagskveld. Ja får se om jeg ikke får skaffet med en 360. Takk du også Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er veldig fornøyd med min xbox. Hadde en defekt laser og xboxen var på rep i ca en måned. Men det var i juletider så skylder det på posten Ellers så hadde jeg en gta disc som ble ripete og ødelag etter xboxen fikk seg en støyt mens den var igang Vis du allerede har en ps3. Så vil jeg anbefale ett kjøp av en 360 Ser brukte blir solgt på gamestop for 1000 kr Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ser brukte blir solgt på gamestop for 1000 kr og nye tilsalgs på elkjøp for 899kr, ihvertfall her i Harstad. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Alan Wake kommer neste måned og kommer kun til xboxen. Et spill man må ha Ellers har man jo også Forza 3, Fable 2 og 3 (som kommer),Lost Odyssey osv osv.. Endret 18. april 2010 av niggle Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nei. Xbox 360 har ingen eksklusiver og de som er markert med feit tekst er ikke de mest spennende av dem. 1 vs. 100 (Xbox 360) 1XR Absolute: Blazing Infinity Ace Combat 6: Fires of Liberation Aegis Wing Alan Wake America's Army: True Soldiers Amped 3 Apocalypse: Desire Next AquaZone: Life Simulator Assault Heroes 2 Axiom: Overdrive Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts Bankshot Billiards 2 Basement Pool Battlezone (2008 video game) Beat'n Groovy Beautiful Katamari Biology Battle Blue Dragon Bomberman Live Bomberman Live: Battlefest Bomberman: Act Zero Boom Boom Rocket Bubble Bobble Neo! Bullet Witch Capcom Platinum Hits Triple Pack Carcassonne (video game) Catan Chaos;Head Love Chu Chu! Chime (video game) Chromehounds Cloning Clyde Coffeetime Crosswords Commanders: Attack of the Genos The Conveni 200X Crackdown Crackdown 2 Crazy Mouse Culdcept Saga Dance Dance Revolution Universe Dance Dance Revolution Universe 2 Dance Dance Revolution Universe 3 Dancing Stage Universe Dancing Stage Universe 2 Dash of Destruction Dead or Alive 4 Dead or Alive Xtreme 2 Dead or Alive: Code Chronos Dead Rising DeathSmiles Demons of Mercy Diario: Rebirth Moon Legend The Dishwasher: Dead Samurai Double D Dodgeball Dream Club Earth Defense Force 2017 Every Extend Extra Extreme Every Party F.E.A.R. Files Fable II Fable III Fable II Pub Games FIFA 06 Road to FIFA World Cup Forza Motorsport 2 Forza Motorsport 3 Full Auto FunTown Mahjong Fuzion Frenzy 2 Galaga Legions Gears of War 2 Geometry Wars: Retro Evolved 2 Geometry Wars: Waves Geon: Emotions Gin Rummy (Xbox Live Arcade) Go! Go! Break Steady Golf: Tee It Up! Guilty Gear 2: Overture Halo 3 Halo 3: ODST Halo Wars Halo: Reach Hexic 2 Hydrophobia (video game) I MAED A GAM3 W1TH Z0MB1ES!!!1 The Idolmaster: Live For You! The Idolmaster: Twins Import Tuner Challenge Infinite Undiscovery Ion Assault Janline Jetpac Refuelled Joy Ride (video game) Kameo: Elements of Power Kengo: Legend of the 9 Kingdom Under Fire: Circle of Doom Lazy Raiders Lips (video game) Lips: Canta en Español Lips: Number One Hits Lips: Party Classics Little Gamers (video game) Lost Cities (video game) Lost Odyssey Love Football MagnaCarta II Mamonoro Marble Blast Ultra Milo and Kate The Misadventures of P.B. Winterbottom MLB Stickball Mobile Ops: The One Year War MotoGP '06 Mr. Driller Online Mushihime-sama Futari Mutant Storm Empire Mutant Storm Reloaded Naruto: Rise of a Ninja Naruto: The Broken Bond Nier Gestalt Ninety-Nine Nights Ninety-Nine Nights II Ninja Gaiden II (2008 video game) Novadrome Omega Five Onechanbara: Bikini Samurai Squad Operation Darkness The Outfit (video game) Over G Fighters Perfect Dark Zero Pinball FX Poker Smash PopCap Arcade Volume 1 PopCap Arcade Volume 2 Project Gotham Racing 3 Project Gotham Racing 4 Project Sylpheed Quarrel (video game) RISK: Factions Race Pro Raiden Fighters Aces Raskulls Ridge Racer 6 Rocket Riot Rocky and Bullwinkle (video game) Rumble Roses XX Saints Row Samurai Shodown: Sen Scene It? Box Office Smash Scene It? Lights, Camera, Action Schizoid (video game) Scrap Metal (video game) Screwjumper! Shadow Assault: Tenchu Shadow Complex Shed (videogame) Shred Nebula Shrek n' Roll Small Arms (video game) Soltrio Solitaire Sonic the Hedgehog (Xbox Live Arcade) Sonic the Hedgehog 2 (Xbox Live Arcade) South Park Let's Go Tower Defense Play! Spectral Force 3: Innocent Rage Speedball 2: Brutal Deluxe (XBLA) 'Splosion Man SpongeBob SquarePants: Underpants Slam Spyglass Board Games Steins;Gate Stoked (video game) Street Trace NYC Tenchu Z Tengai Makyou Ziria: Haruka naru Jipang Tetris Splash Tetris: The Grand Master Texas Hold 'Em (video game) Ticket to Ride (video game) Too Human TotemBall Toy Soldiers (video game) Trials HD Tsuushin Taisen Mahjong Touryuumon Undertow (video game) Unnamed Treasure Shooter Uno Rush Vigilante 8 Arcade Viva Piñata Viva Piñata: Party Animals Viva Piñata: Trouble in Paradise WarTech: Senko no Ronde Wing Commander Arena Wits and Wagers (video game) Word Puzzle (video game) Xbox Live Arcade Unplugged Yaris (video game) Yo-Ho Kablammo You're in the Movies Zombie Wranglers Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Ser brukte blir solgt på gamestop for 1000 kr og nye tilsalgs på elkjøp for 899kr, ihvertfall her i Harstad. Wow, det var veldig billig Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 The Misadventures of P.B. Winterbottom Bare for å være skikkelig pirkete finner du denne på Steam nå Men jo, det er jo selvfølgelig bare tull at det ikke er exlusives til Xbox. MS er svært agressive i å kjøpe opp ekslusive titler og DLC's. Selv syns jeg exlusives er noe herk, hva er så fantastisk med at en rekke spill kun kan spilles på den ene eller den andre konsollen ? Mindre exlusives, takk! Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Noen som vet hvor xbox360 elite er billigst? Etter det jeg har sett er det på CDON, 1999,- for elite + 2 spill. Si gjerne ifra hvis dere ser noen steder som er billigere Endret 23. april 2010 av The Minion Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Komplett er billigere. Xbox 360 Elite Bundle Bundle med spillene Forza 3, Halo ODST, Pure og Lego Batman 4 spill. http://www.komplett....aspx?sku=593512 Endret 23. april 2010 av Laland fjernet unødvendig og provoserende innhold Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt en X360 om du er virkelig glad i spill. Å kun sitte med en PS3 er å gå glipp av noen utrolig bra spill som enhver gamer burde få med seg....samme gjelder selvf for dem som sitter kun med en X360. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hehe, det kan vel virke som det er en liten sammenheng mellom PS3-fanboys og Apple-fanboys (og girls) innlegget jeg mente å kommentere ble visst sletta - så da ble denne litt utenom sammenhengen ja. slett gjerne. Endret 23. april 2010 av krifos Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Slettet to innlegg som tilsammen ble en trippelpost som ikke bidro til annet enn dårlig og usaklig stemning. Har også redigert ned et innlegg hvor innholdet ikke gjorde annet enn å provosere. Reaksjoner på moderering taes på PM. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hehe, det kan vel virke som det er en liten sammenheng mellom PS3-fanboys og Apple-fanboys (og girls) Fanboys er personer som må gi utrykk på at produktet dem eier er best, problemet til fanboys er at dem er usikre på produktet sitt og må gi utrykk for å styrke og validere sitt kjøp. Det er en grund den andre er at dem ikke har penger til å kjøpe flere maskiner og må derfor slenge dritt om produktet dem ikke kan skaffe seg, og det av flere grunner som fks å prøve å få flere over til å synes sitt produkt er "best". Men alt i alt så er en fanboy en person som er usikker på seg selv om sitt valg og/eller en person med lite penger. Det er hvertfall slik jeg ser på en fanboy.... Endret 23. april 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Hehe, det kan vel virke som det er en liten sammenheng mellom PS3-fanboys og Apple-fanboys (og girls) Fanboys er personer som må gi utrykk på at produktet dem eier er best, problemet til fanboys er at dem er usikre på produktet sitt og må gi utrykk for å styrke og validere sitt kjøp. Det er en grund den andre er at dem ikke har penger til å kjøpe flere maskiner og må derfor slenge dritt om produktet dem ikke kan skaffe seg, og det av flere grunner som fks å prøve å få flere over til å synes sitt produkt er "best". Men alt i alt så er en fanboy en person som er usikker på seg selv om sitt valg og/eller en person med lite penger. Det er hvertfall slik jeg ser på en fanboy.... Må si meg enig der, fanboys = fail Takk for linken til komplett jabbadabba32, tror jeg kommer til å kjøpe derifra Endret 24. april 2010 av The Minion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå