The Minion Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei Har i det siste fått mer og mer lyst på en Xbox360, men hørt endel dårligt om den. Jeg har alt en PS3, men har lyst på spill som Halo, Splinter Cell: Conviction, Forza osv. Så har noen spørsmål som jeg håper noen av dere kan gi meg svar på ^_^ Hørt noe om at Xbox360 lager store riper i CD'er, er det sant eller bare et problem hos de eldre Xboxene? Også de berømte røde ringene Hvordan skjer dette? Er det "lett" å få de? Har lest noe på nettet, men er i tvil. Hørt at det er lett å få den ødelagt, har den fortsatt et problem med overoppheting? Takker på forhånd for alle svar, hvis jeg får de svar jeg ønsker kan det hende det blir en 360 om ikke så lenge Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 har aldri fått noen riper på mine dvder fra xboxen, har hatt en ROD, men den kom etter to år ca og ble kjapt sendt ned til tyskland og opp igjen med gratis frakt, tok ca to uker, så har ikke hatt noen andre problemer med min xbox. Tror det er mindre sjans for ROD på de nyeste modellene enn de gamle. Splinter Cell: conviction er multiplatform er det ikke? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Du vil ripe opp spillene dine dersom du flytter xboxen mens du spiller spill. Jeg ødela Perfect Dark Zero discen min da jeg klarte å velte xboxen min. De nyeste 360-modellene er langt mer stabile enn de gamle. Sjansen for å få RROD er mye mindre enn den var da 360 ble lansert. Jeg har et lite tips til deg: Vent til E3. Akkurat nå går det mange rykter rundt en slim-versjon av X360. MS vil trolig annonsere maskinen på E3 dersom de virkelig har planer om å lansere en slim-modell. @Chronilus: SCC kommer foreløpig kun til X360 og PC. Jeg hadde dog ikke blitt overrasket om spillet fant veien til PS3 til slutt. Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Takk for svar Søkte akkurat på den slim versjonen, takk for tipset. Da tror jeg at jeg venter, hvis de bestemmer seg for å lage en slim versjon da. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 hvis de lager slim versjon blir det jo en liten evighet til den kommer ut da sikkert til jul eller noe! alt for lenge å vente spør du meg Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Ja, tror det blir litt vel lenge å vente helt til jul. Mange gode titler ute før den tid. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Min xbox jeg har hatt i tre år fungerer fortsatt fint men den ødelegger discene mine, og det siden ganske tidlig. Alle fifa versjonene har fått mye riper, men de funker fremdeles men kan i blant føre til at må starte på nytt. Har og siden dag 1 hatt problemer med at det tar himla lang tid og mye strev for at cden i hele tatt skal bli lest. Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Min xbox jeg har hatt i tre år fungerer fortsatt fint men den ødelegger discene mine, og det siden ganske tidlig. Alle fifa versjonene har fått mye riper, men de funker fremdeles men kan i blant føre til at må starte på nytt. Har og siden dag 1 hatt problemer med at det tar himla lang tid og mye strev for at cden i hele tatt skal bli lest. prøvd å kontakte xbox support for å få det fikset kanskje? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har hatt to Xbox-konsoller og aldri opplevd problemer med noe som helst. Ikke fått riper eller overoppheting enda den står i forholdsvis trange kår. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei Har i det siste fått mer og mer lyst på en Xbox360, men hørt endel dårligt om den. Jeg har alt en PS3, men har lyst på spill som Halo, Splinter Cell: Conviction, Forza osv. Så har noen spørsmål som jeg håper noen av dere kan gi meg svar på ^_^ 1. Hørt noe om at Xbox360 lager store riper i CD'er, er det sant eller bare et problem hos de eldre Xboxene? 2. Også de berømte røde ringene Hvordan skjer dette? Er det "lett" å få de? 1. Kun hvis xboxen faller. Så, du burde ha den liggende. Ellers er det ikke et problem. 2. Dette var bare på de tidligere versjonene. Hvis du mot alle odds får RROD så er det bare å levere inn til Microsoft og så blir den reparert. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Slettet ett innlegg som ikke kom med noe konstruktivt i forhold til trådstarters spørsmål. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Flere av de gamle xboxen hadde ingen eller for små harddisker og i begynnelsen kunne man heller ikke innstallere spilla. Idag har de fleste harddisk eller usb minne man kan innstallere spilla til slik at dvd spelleren ikke snurrer. dvdspelleren står forresten for 90% av bråket, Innstaller alltid Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Flere av de gamle xboxen hadde ingen eller for små harddisker og i begynnelsen kunne man heller ikke innstallere spilla. Idag har de fleste harddisk eller usb minne man kan innstallere spilla til slik at dvd spelleren ikke snurrer. dvdspelleren står forresten for 90% av bråket, Innstaller alltid Kult, det visste jeg ikke. Takk Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har min launch xbox enda jeg, fungerer topp!! ikke noe prod eller riper i platene Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Litt kjipt at 360 ikke har noen exlusives, slik som PS3 <_< Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Litt kjipt at 360 ikke har noen exlusives, slik som PS3 <_< Hva i all verden mener du med det? Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Det jeg mener er at de fleste spill man får tak i på 360 kan man også få tak i på en PC, kanskje jeg tar feil. Hva slags spill er det man kan få på xbox som man ikke kan få på noen annen konsoll? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Exclusives: Halo. Gears. Forza. +++ Lenke til kommentar
The Minion Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Kan få både Halo og Gears på PC Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det jeg mener er at de fleste spill man får tak i på 360 kan man også få tak i på en PC, kanskje jeg tar feil. Hva slags spill er det man kan få på xbox som man ikke kan få på noen annen konsoll? Uten at jeg gidder å lage en liste over de spillene så kan jeg fortelle at det er en god del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå