Lars Wærstad Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ubisoft forklarer hvorfor snikespillet ble utsatt i nesten tre år. Les hele saken Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 – Spillemåten med lys og skygge til nå har vært passiv. Spillere kunne sitte bak en kasse i evigheter å følge med på vaktene som trampet fram og tilbake og pønske ut en strategi og vei gjennom skyggene. Men dette avhenger mye av spillerens tålmodighet. Ja, de må for all del ikke prøve å utfordre spillerens tålmodighet <_< . De tidligere SC spillene (iallefall SC1 og Chaos Theory), var jo nærmest som simulatorer for sniking å regne. En del av sjarmen, og noe som gjorde at SC skilte seg ut, var jo nettopp det at man følte seg som en virkelig spion som måtte beregne og holde et rolig tempo for å ubemerket kunne fullføre oppdraget. Conviction har alt for mye arkade-preg og alt for høyt/urealistisk tempo til at jeg klarer å leve meg inn i det på samme måte. Synd, for jeg likte virkelig den serien. Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Problemet var vel heller at de ikke hadde en tilstrekkelig forbrukerfiendtlig kopibeskyttelse. Nå når dette endelig kom på plass, var det jo bare å kjøre på. Jaja, håper ikke det blir for masse problemer for folk som kjøper lovlig. Selv om jeg er en av dem som boikotter ubi for tiden. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja, de må for all del ikke prøve å utfordre spillerens tålmodighet Så sant, så sant. Liker dårlig at de endre totalt på denne sjeldne bruke sjangeren. Nå blir det et mer vanlig spill kan man si. Jeg liker godt spill der man må tenkte litt før man hopper i det. Litt utfordning. Men jeg antar folk er for lat til å tenke i disse dager. PS: SC1 og Chaos Theory er Montreal. Pandora Tomorrow og Double Agent er Shanghai (Synes de lager dårlige SC spill) Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Av de gamle spilla så er det nok Chaos Theory som er best, selv om det i bunn og grunn var ganske enkelt å spille gjennom. Pandora Tomorrow er nok det vanskeligste spillet i serien, men jeg likte det rimelig godt. Double Agent var bra det og, selv om det ikke var like bra som CT. Xbox 1- og PS2-versjonen av DA var bedre enn nestegenerasjonsversjonen. Den var laget av av Montreal, som også har laget det første, Chaos Theory og nå Conviction. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg respekterer forsåvidt ønsket om å lage et mer actionpreget snikespill, men synes bare det er synd at de gjør det på bekostning av Splinter Cell navnet, som jeg forbinder med lavt tempo og lite skyting/dreping. Ifølge uttalelsene i artikkelen virker det jo heller ikke som om de har planer om å gå tilbake til klassisk SC med det første.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå