mcgroven Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Analytiker spår om Microsofts strategi i 2010. Les hele saken Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Skjønte med en gang jeg så under titlen at det var Pachter det var snakk om ^^ Må innrømme, digger fyren, han er awesome Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvis det blir slik Pachter sier vet jeg allerede hva jeg skal skrive i mitt brev til Julenissen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Alright fellow babies! Pachter er virkelig awesome, ja! Jeg tror virkelig det er noe i disse ryktene, det er nesten bare alt for åpenbart nå som MS kommer med Natal. La oss innse, maskinvaren til Xbox er ikke akkurat kjent for å være bombesikker. En ny konsoll kan gjøre noe med dette imaget. I tillegg blir den mindre, som igjen er positivt. Jeg tipper også at harddisken blir integrert i kabinettet, og at gamle harddisker på den måten ikke kan benyttes. Det at de akkurat la til støtte for USB-lagrinsenheter ligger til rette for at det vil bli lettere å overføre data fra en Xbox du allerede eier, til en ny Xbox. Men ja, det er spennende. Vi får nok høre om dette på E3 dersom det er en realitet. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ja, eg og synes godt om Pachter - sjølv om eg synes dette nye "Pach-Attack" er ein smule harry. Eg håpar det er noko i dette ryktet, då eg godt kunne tenke meg ein ny xbox. Ein som støyar litt mindre (sjølv om det ikkje er problem for meg..), og ein utan det som eg kallar "the brick of justice" - uvisst kvifor.. Eg meinar sjølvsagt strøm-mastodonten som heng fast. Og det virkar logisk at Microsoft vil få folk til å opne augo for 360 igjen no når Natal kjem. Og viss denne kjem bundla med ein flett-ny Xbox 360 så vil nok berre dette selge eit par enhetar. Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Heldigvis kom det støtte for USB lagring, så slipper jeg å oppgradere den elgamle x-boxen min før jul 20gb HD er ikke mye å skryte av nå i disse dager. Ser frem til denne. Blir garantert kjøp for meg iallefall B) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 I'll buy it at a high price! Jeg håper at ryktet stemmer. Det hadde vært flott om en av spådommene til Pachter for en gangs skyld gikk i oppfyllelse. Jeg har fått litt sans for fyren i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå