notarget Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 http://www.xbitlabs.com/news/video/display...0718155730.html Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Liker Ikke AA så veldig jeg. Er mye bedre med høyere oppløsning. Og et TI4xxx kort er uansett ubruktbart til og kjøre AA på HL2. Er mye bedre og skru på AF og noen fine tweaks for og øke bildekvaliteten litt. For FXkortene så er det litt værre ,men jeg tror et FX kort kommer til og slite BIGTIME hvis man skrur på AF og alle alternativene for og heve bildekvalitet i 1600*1200. (Har selv en 21" skjerm og da må man nesten bruke 1600*1200) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 det finnes allerede en tråd på forumet om dette, forsåvidt er dette et problem for alle dagens skjermkort(hvordan har valve klart og lagen en bug som forekommer på alle skjermkort tro...), men mulighetene for at det blir fikset på ATI kort er bare litt høyere. Tenker det er mange dyktige programerere i begge leirer som klør seg godt i hode for å få ut drivere som fikser dette før spillet havner i butikkene. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Med min pc (som nevnt i signaturen) + et Radeon 9800 pro 256 mb DDR2 ville den tatt Doom3 med 6xAA / 16xAF ? om ikke så klarer den ihvertfal samme stats med 1280x1024 der den er mye mindre krevende, men så burde nå 256 mb være tillstrekkelig for å kjøre stabilt med god bildekvalitet :wink: Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 PLZ, 3. gang samme emne har vært oppe her. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 PLZ, 3. gang samme emne har vært oppe her. Vet. Men fant denne først... Sjekk: http://www.theinquirer.net/?article=10602 Det viser seg at FX har et problem med noen "2.0 Shaders" Apparently, some shaders 2.0 simply do not work making Nvidia's claim that this card is DirectX 9 hardware puzzling, as Pixel Shader 2.0 is one of the essences of DX 9. As you might expect, there are not many ways to test these shaders as DirectX 9 games are still far away in the future. Ironically, the same shaders run just fine in ATI Radeon 9800 class hardware Er ikke helt sikker på at dette er "samme" problem som i HL2, men men les nå selv... Njaal Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 For å være helt ærlig så ser det ut som en feil i directx9? mest mulig sannsynlig at det er derfor alle skjermkorta har denne bugen og, så ikke kom å klag på at nvidia har feil når ati har det og Edit; ikke for å være nvidia fanboy men, jeg ser alle disse ATI fanboys som gjør alt i demmes makt for å få nvidia i et dårlig lys, la heller folk tale for seg selv. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 For å være helt ærlig så ser det ut som en feil i directx9?mest mulig sannsynlig at det er derfor alle skjermkorta har denne bugen og, så ikke kom å klag på at nvidia har feil når ati har det og Edit; ikke for å være nvidia fanboy men, jeg ser alle disse ATI fanboys som gjør alt i demmes makt for å få nvidia i et dårlig lys, la heller folk tale for seg selv. Øh, det er jo Nvidia sin hardware som er problemet her da. ATi sine 9xxx kort er programmerbare på dette punktet, noe som gjør at de kan få en mulighet til å kjøre AA i Half-Life 2. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Øøh, dette er som sagt 3. gangen...........bli ferdig, get over it Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Øøh, dette er som sagt 3. gangen...........bli ferdig, get over it Kanskje ikke alle bor på dette forumet her da skjønner du. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det er enda 3 mnd til HL kommer ut, så jeg håper at nvidia og valve finner en løsning Ellers er jeg nødt til å skifte ut mitt FX 5600 Ultra med et Radeon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå