Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Etter mye om og men ble det endelig kjøp av PS3 på meg også, mye takket være GOW 3 og Heavy Rain.

Kjøpte Xbox 360 og Wii på release og har frem til nå ikke følt noe særlig behov for PS3...men som sagt, følte nå tiden av inne.

Plukket med meg Little big planet sammen med PS3`n og må si det spillet tok meg på senga. I starten virket det som verdens barnsligste spill alla Viva Pinata, men har etterhvert brukt mangfoldige timer på dette geniale spillet.

Er passe fornøyd med min nye maskin så langt. Har tidligere vært skeptisk til dette grafikkstkrytet, men tok ikke lang tid før jeg så ett aldri så lite grafikkløft fra Xbox 360 ved å teste demoer av spillene Uncharted 2 og Killzone. Ikke noe revulosjonerende forskjell, men synes alikevel det er hakket vassere. Vil også påpeke at dette absolutt ikke var grunnen til å kjøp av maskinen, da det ene og alene handler om de ekslusive titlene. Online systemet derimot virker ikke til å være i nærheten av Xbox Live. På Xboxen virker alt så mye mer interegret og raskt.

Uansett er mitt poeng at på Xbox forumet har vi en egen tråd med "gamertags" for alle oss som spiller på Xbox Live. Prøvde å lete litt rundt, men fant ingen lignende tråd på dette forumet??

Har lite venner til nå så håper det er noen her inne som kan legges til. Mitt gamertag er Heffa83

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...