OHJohansen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Med sine beskjedne 315 gram blir denne laptopen en lettvekter i lomma. Les saken her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vannvittig! Med 3G-tilkobling ser jeg bruksområder for den, men hvor små må maskinene bli? Når hybrider i mellom PCer og telefoner blir så aktuelle burde de ta i mot hverandres funksjoner, i dette tilfellet ringing først og fremst. Med en 4.8" skjerm ser jeg både fordeler og ulemper med 1024*768. bildet må jo bli sylskarpt, men det må da trekke voldsomt med batteri? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Skjermen er vell berr elitt større en f.eks. iphone (3,5" ??) så kva er vitsen? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nokia N900 er også en lomme-PC, og det var også HTC Shift for noen år siden. Og jeg tviler på at man vil ha med seg en PC som det i lomme som lett forveksles med en murstein? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Iphone OS er jo rimelig begrenset i forhold til windows XP. Dette passer nok for de som ikke er helt fornøyd med Windows mobile og skulle ønske de bare kunne ta med laptopen sin i vesken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg