Gå til innhold

Vi pakker ut HTC Desire


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt Desire i ca 4 uker nå. I dag plukka jeg ut sim kort og minnebrikke og åpnet bakdekselet til min gamle (gode) Nokia 5800. Turnet den på og oppdaterte farmwire -en.

HTC Desire har rett og slett for dårlig batteri levetid. Trodde dette skulle bedre seg bare telefonen ble brukt noen uker... men ei. Har selvsagt vært nøye med at både nett og andre applikasjoner til en hver tid er av.

 

Høyttaler i HTC er faktisk hovedgrunnen til at jeg parkerte denne for godt. Har rett og slett problemer med å høre hva folk sier. Skurrer, er lav på volum og rett og slett ubrukelig. Pakka dritten i sin originale eske. Kan sikkert gi den til en eller annen jeg ikke liker.....

Kan ikke katte at denne telefonen klarer å få terning kast 6. Hovedfunksjonen med en telefon er tross alt at en skal komunisere med den.

 

Har hatt Desire i ca 4 uker nå. I dag plukka jeg ut sim kort og minnebrikke og åpnet bakdekselet til min gamle (gode) Nokia 5800. Turnet den på og oppdaterte farmwire -en.

HTC Desire har rett og slett for dårlig batteri levetid. Trodde dette skulle bedre seg bare telefonen ble brukt noen uker... men ei. Har selvsagt vært nøye med at både nett og andre applikasjoner til en hver tid er av.

 

Høyttaler i HTC er faktisk hovedgrunnen til at jeg parkerte denne for godt. Har rett og slett problemer med å høre hva folk sier. Skurrer, er lav på volum og rett og slett ubrukelig. Pakka dritten i sin originale eske. Kan sikkert gi den til en eller annen jeg ikke liker.....

Kan ikke katte at denne telefonen klarer å få terning kast 6. Hovedfunksjonen med en telefon er tross alt at en skal komunisere med den.

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i ca 4 uker og er svært missfornøyd. Fatter ikke at noen kan gi den terningkast 6. ???

Har tatt i bruk min gamle Nokia 8500 dette var en lystbetont oppgave.

For mitt bruk er denne Desire greia fullstendig ubrukelig. Batteriet varer med min bruk ca 5-6 timer. Da er selvfølgelig alt av nett, vær, backup, og andre applikasjoner slått av. Samtale lyd i telefonjen er den dårligste jeg har opplevd være seg alle telefoner jeg har hatt. Høyttaler for handsfree er likedan. Pakka dritten i sin original eske. Sikkert noen i slekta under 15 år som vil leke seg med den.......

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...