mobilen.no Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Denne uken kommer HTC Desire omsider i butikk. Bli med når vi pakker den opp. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Får min i morgen! Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Spennende mobil må jeg si. Men jeg syns designet er veldig kjedelig, Legend er en mye penere telefon om jeg må si det selv . PS du mikser Desire og Legend et par ganger i filmen Espen Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Fin gjennomgang av en spennende telefon! Veldig bra av mobilen.no å være raskt ute med førsteinntrykk og tester. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Gleder meg som en liten unge! Håper på at den ankommer butikken i dag, men ser ikke lyst ut.. fått mld om at den er på veien hit! Blir en søvnløs natt hvis den ikke kommer i dag Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 kommentering kaller telefonen for legend ved et par ganger.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Sier også at batteriet som følger med er 5400 mAh. Det vel litt drøyt?! Mens det er på 1400mAh. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 jippi :o) nå er det ikke lenge til telefonen er her :o) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dette ser lovende ut, håper dere tester den opp mot SE X10! :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Test gjerne e-postklienten samt kalenderfunksjonen og synkronisering opp mot outlook. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Spennende mobil må jeg si. Men jeg syns designet er veldig kjedelig, Legend er en mye penere telefon om jeg må si det selv . PS du mikser Desire og Legend et par ganger i filmen Espen Sannelig gjør jeg! Men selvsagt er det Desire jeg snakker om. Full skjerpings fremover Espen Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Sier også at batteriet som følger med er 5400 mAh. Det vel litt drøyt?! Mens det er på 1400mAh. Hmmm. Hvor sier jeg det? Første gang sier jeg "Ett tusen fire" - andre gang sier jeg "fjorten hundre". Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvor blir det av test? Er det noen privatpersoner som har lagt ut test før selveste mobilen.no og amobil.no ? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Kan man skrive meldinger med T9 tastatur? eller må man bruke qwerty tastaturet hele tiden? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvor blir det så av testen? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Man kan bruke t9 også! Jeg fant mobilen i en expert i dag og sjekket den i en halv time Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Nå har jeg hatt denne telefonen i to døgn, å må si jeg elsker den:) Men ønsket helst å lese en test før jeg kjøpte den. Men å lage en test er visst ganske vanskelig virker det som:) Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Nå har jeg hatt denne telefonen i to døgn, å må si jeg elsker den:) Men ønsket helst å lese en test før jeg kjøpte den. Men å lage en test er visst ganske vanskelig virker det som:) Bare tull du skriver! To døgn! <_< Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Nå har jeg hatt denne telefonen i to døgn, å må si jeg elsker den:) Men ønsket helst å lese en test før jeg kjøpte den. Men å lage en test er visst ganske vanskelig virker det som:) Hei! Det tar litt tid å teste en mobiltelefon. Vi kunne selvsagt laget en kort omtale med det samme vi fikk den i hendene, men her er det en del ting som skal sjekkes. Testen publiseres så snart den er klar. Jeg kan love deg at vi jobber med saken Espen Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 skal kjøpe mobil i morgen men usikker på om jeg skal kjøpe htc desire eller htc legend. noen som kan gi råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg