SirAnderz Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg bare lurer på hvordan jeg kan få til sånn at forumet er så "lite" sånn at jeg kan sette det inn i min hjemmeside? Den forum menyen er original da så det trenger jeg ikke.. Vet ikke helt hvordan jeg får til dette og har sett etter det på administrasjons siden men fann ikke noe der. (Vet ikke om det er feilpostet eller ikke så) Håper noen der ute kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 De forskjellige themes'ene på hw.no er vel spesialtilpasset siten.... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 De forskjellige themes'ene på hw.no er vel spesialtilpasset siten....jepp Lenke til kommentar
hackinnen^ Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Mange forum har samme oppbygningen som dette. Prøv å se om du finner noen mods på phpbb.com .. Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Om noen skulle finne et lite forum som er lett å integrere i en hjemmeside, så hadde det vært supert om du kunne ha mailet meg på: jtsorensen@senteret net Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Hmm.. Går det ikke and og forandre på hvor "langt" forumet skal være da.. Hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå