Joachim_F Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Trenger du en avansert utfordring? Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Sikkert gøy for de spesielt interesserte, men jeg tror nok jeg skal holde meg unna. Lenke til kommentar
marud_InnleggNO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Dere skriver at Wings of Prey ikke er ute, men jeg har hatt det siden høsten nå.. Endret 13. april 2010 av marud Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dere skriver at Wings of Prey ikke er ute, men jeg har hatt det siden høsten nå.. De sier ikke at det ikke er ute, bare ikke i butikk hyllene Kan godt bety det kun ligger ute digitalt, eller i butikker i utlandet. Lenke til kommentar
ziggy_InnleggNO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jøss, endelig kommer det en Romferge-Simulator på PC og Jeg husker jeg kjøpte romfergesimulatoren "Shuttle" til Amiga på begynnelsen av 90 tallet. Var dog umenneskelige ventetider fra du stod i hangaren til du kunne trykke på ignition. Selv om det var tidsaksellerasjon så gikk det treeeeeeeeeegt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Gleder meg til en eller annen simulatorfanatiker bygger den cockpiten som er på bildet i artikkelen. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hadde endel moro med en romstasjon simulator til C64 engang for hundre år siden ... ! Savnet noe slikt .. Men dette så vanskelig ut .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå