VEH_InnleggNO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Saw-spillet får en oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvorfor? Så vidt jeg husker så ble det første slaktet. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 da husker du feil, fikk helt greie anmeldelser, i tillegg til brukbare salgstall Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kan du gi noen bevis for det sthusby? Tok en kjapp titt på metacritic (som jeg aldri er på) og såg 55, som er relativt lav på den siden sist jeg sjekket. User scores er ubrukelige, enten er de 9-10 eller 1-2, så de hopper jeg glatt over. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg vil ikke kalle 55 å bli slaktet, det er som sthusby sier "helt greit". Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) User scores er ubrukelige, enten er de 9-10 eller 1-2, så de hopper jeg glatt over. Kommer an på hvor mange, blir vel litt feil å si at brukerscoren er ubrukelig hvis flere tusen stemmer ligger bak? Endret 13. april 2010 av XE800 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Da husket jeg nok feil ja, men nevertheless, tror jeg holder meg unna neste også jeg. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vil ikke si antall har noe å si når den generelle kvaliteten har noe å si. Mange har heller ikke engang spilt spillet, men baserer seg på ofte på synsing eller enda verre plattform kjærlighet (bare les brukeranmeldelser til stor spill til PS3 og xbox360). Antall hjelper ikke når generell kvalitet er lav. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nå liker jeg horror spill, men akkurat SAW var gjennomført godt. Når man så tenker på at dette er et filmspill, skyter det i været. Faktisk det beste filmspillet laget, når jeg tenker meg om. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå