mcgroven Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 De første scenene fra det tredje spillet i serien ble vist i natt. Les hele saken Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Herregud hvor jeg gleder meg til dette spillet! Dette kommer til å bli høydepunktet i 2011, håper bare de klarer å leve opp til forventningene Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Å jeg fikk frysninger over hele kroppen når jeg leste dette. Å slipp datoen! Her snakker vi sjukemelding denne dagen Gleder meg!!! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Får ikke sett teaseren læreren er så påpasselig... Men dette er gode nyheter! Blir sikkert rått. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Åh, fiiiine katten! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Likte traileren veldig mye. Legger opp til en enspillerdel som kan bli rimelig kickass, men gjenspillingsverdien til flerspillerdelen er det jeg ser mest frem til. Gleder meg til mer info! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Her ser det iallefall ut som om de har lagt det sentimentale bullshitet bak seg og gått tilbake til å sparke rumpe. Noe jeg et ekstremt glad for. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Får ikke sagt det høyt nok, eller mange nok ganger, JEG GLEDER MEG! Fikk frysninger av traileren der, musikken og feelingen til et kick-ass spill er definitivt her, så jeg bare sier det igjen, jeg GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Sniperwolf Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Gleder meg! Ser ut som de endelig har gitt oss et kvinnelig "COG" medlem. Nå håper jeg bare hun er spillbar, enten i "co-op" eller "multiplayer". Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) En deilig klassisk Gears of War trailer! Godt å vite det kommer minst 1 bra "ekslusivt" spill til X360 fremmover. Endret 13. april 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg synes traileren var helt ok. I og med at det er et år til spillet kommer så hadde jeg ikke så store forventninger til "avsløringen". Gleder meg dog til å nok en gang kontrollere kjøttbergene fra Sera. Nå er det bare å kle på seg bilpansrene og pusse motorsaggeværet mens vi venter på at spillet blir lansert. Godt å vite det kommer minst 1 bra "ekslusivt" spill til X360 fremmover. Moroklumpen. Alan Wake, Crackdown 2, Fable 3, Halo Reach, drøsseviss med XBLA-spill og pc/360-spillene Splinter Cell Conviction, Portal 2 og Mass Effect 3 sier hallo. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kult. Blir nok noen kvelder hos min 360-eiende kompis når dette kommer ut. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dom with a beard? Tipper dette spiller på den uttalemessige likheten med "Dom with Baird": Dom kommer over tapet av kona og innleder en heftig homoerotisk romanse med Baird. My guess at least. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dom så litt "lubben" ut å. Men jeg gleder meg, helt sinnsyk trailer. Å som en annen sa, de har laget denne slik Gears1 traileren var. Jeg tror vi har noen macho-action dark action forand oss! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Slipper dem å lage masse 3d-modeller på nytt egentlig? Ser på skjermbildet der at det ser veldig likt ut, alt fra karakterene til de betongklossene de gjemmer seg ved. Bruker de heller tiden på å lage mer innhold, scener, animasjoner osvosv mon tro? Håper isåfall det, at det ikke bare er melking Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ummm. Er veldig mye nytt i videoen. Hele gjengen har nye rustninger, den ene Lanceren er den gamle typen som ble brukt før COG møtte på Locustene (bajonettene knakk da de prøvde å stikke ned Locuster, så de ble byttet ut med en nyere modell med motorsag), Dom ser utrolig mye mer sliten og nedbrutt ut, Anya er med og det er en arme med flerarmede monstre i bakgrunnen. Ikke lite nye 3D-modeller med andre ord. Tror du har misforstått "melking" litt. Melking er når man lager oppfølgere for å tjene penger på en spillserie som ble overraskende populær eller som egentlig ikke trenger noen oppfølger. Eventuelt når man lager oppfølgere til spill som ikke har noe mer å gi. Gears of War har vært planlagt som en trilogi helt fra starten av, bakgrunnshistorien tåler langt flere titler og foreløpig har det ikke vært noe tegn på at serien vil stoppe opp rent innholdmessing på en stund. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Traileren var de ikke noe galt med. Tviler sterkt på at jeg orker en tredje runde i denne serien. Ble veldig skuffet over det første. 2 var bedre, men altfor linært og repetivt. Når GoW virkelig er god, så er det sannelig godt. Alt i mellom er ikke noe spesielt dessverre. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Føler det samme som TCi her. Spilte en del GoW før, men føler ikke noe hig etter et 3. spill. Føler jeg liksom har spilt fra meg, og vil ha noe nytt. Om det blir samme greia med GoW3 er jeg ikke sikkert på om jeg gidder spille det. Egentlig aldri spilt spillene for historien, men for action. Og føles som om jeg rett som det er heller kan spille et av de første spillene om igjen, om dette blir like repetitivt. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er eg den einaste som tok heilt av då eg høyrte songen i videoen? Sun Kil Moon - Heron Blue! http://www.youtube.com/watch?v=qkdsOWfSXME Ein fantastisk song frå eit fantastisk album frå ein fantastisk artist. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Johhny Cash sin Hurt fungerer også sinnsykt bra med traileren. Rod Fergusson hadde visst bedt "lytterne" om å skru sammen en versjon av traileren med den musikken. Det får meg nesten til å lure på om det var Hurt som først var planlagt i traileren. http://www.youtube.com/watch?v=8ouod0xOA14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå