mcgroven Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vi kan bli servert et nytt spill fra den brutale Vietnam-krigen. Les hele saken Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Dette kan bli ..... interessant :o . Filmen er utrolig bra, men jeg veit ikke om spillet vil tåle en slik overgang. Lenke til kommentar
Ducky_InnleggNO Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg lurer virkelig hvordan dette skal gå, i filmed sitter de jo i en båt 90% av tiden å spinner mer og mer inn i deres egen galskap med kun noen få avbrekk med skyting. Ikke misforstå meg, jeg elsker en god story men spill trenger action for å holde de fleste spillere interessert. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Lurer veldig på hvordan se i så fall skal klare lage et spill som blir filmen verdig.. Tror dette blir en flau affære. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Lurer mer på hva de har tenkt til å sette i sentrum, for filmen går veldig mye på det psysike ikke fysiske. Så hovedsakelig må dette gå på å selge på navnet skulle jeg tro. Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har alltid drømt om å være Martin Sheen i spillform B) Mens vi er inne på the Sheens. Hot Shots part deux skulle så absolutt blitt spillmatisert hahaha Lenke til kommentar
knerken Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Dette er en spill-lisens jeg ikke så komme. Og med god grunn. Dette kommer til å floppe. Som det blir nevnt tidligere, er jo dette en film med vekt på psyken hos soldater i krig, og ikke action-aspektet. Har alltid drømt om å være Martin Sheen i spillform B) Mens vi er inne på the Sheens. Hot Shots part deux skulle så absolutt blitt spillmatisert hahaha I Mass Effect 2 får man jo møte Martin Sheen i spillform, hoho. Man får ikke være Martin Sheen, men dog. Endret 14. april 2010 av knerken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå