Gå til innhold

Problemer Med Acer X243HD og PS3

Anbefalte innlegg

Hei har kjøpt meg en 24. Tommer Acer X243HD Monitor med tanke på og bruke til PS3 og 360 spilling og det funker fint med 360. var tut og kjør med en gang. Problemet er ps3 maskinen når jeg kobler til den får jeg bare en blinkende melding hvor det står Input Not Supported Bruker HDMI Til DVI-D Kabel fra Biltema. All hjelp mottas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermen ser ut til å støtte HDCP, så er tydeligvis ikkje der problemet ligger.

Prøv å resette display settings på PS3 når du har skjermen kobla til (frå Standyby, hold inne Power-knappen mens den startar til du får to pip, ca 5-10 sekund).

Lenke til kommentar

Skjermen ser ut til å støtte HDCP, så er tydeligvis ikkje der problemet ligger.

Prøv å resette display settings på PS3 når du har skjermen kobla til (frå Standyby, hold inne Power-knappen mens den startar til du får to pip, ca 5-10 sekund).

Prøvde men det fungerte ikke:(

Endret av John Fredrik
Lenke til kommentar

Sjekk under Video Settings at "Dynamic Range Control" er skrudd av. Denne har ein stygg tendens til å gjere lyden veldig "grumsete".

Sjekk under Display Settings at RGB Full Range og Super White er aktivert :)

Har aktivert RGB Full Range og Super White og skal se om Dynamic Range Control er skrudd av når jeg kommer hjem er på jobben akkurat nå. Poster her når jeg har fått testet det.

Lenke til kommentar

.jpg]

Sjekk under Video Settings at "Dynamic Range Control" er skrudd av. Denne har ein stygg tendens til å gjere lyden veldig "grumsete".

Sjekk under Display Settings at RGB Full Range og Super White er aktivert :)

Har aktivert RGB Full Range og Super White og skal se om Dynamic Range Control er skrudd av når jeg kommer hjem er på jobben akkurat nå. Poster her når jeg har fått testet det.

Skrudde av Dynamic Range Controll men det forbedret ikke lyden. Testet så med og koble til mine Ipod øreplugger og fikk da krystallklar lyd. Siden jeg ikke helt vet hva som er galt poster jeg bilder av begge oppsettene.post-184-1100535463_thumb.jpg

post-199-1100535544_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja, prøv å kutte ned på antall kablar og overgongar. Optisk er vel det enklaste om du har muligheten. Viss ikkje, skaff ein lang nok kabel, RCA/phono til mini-jack (eller kva det no er du trenger) som går direkte frå PS3-en til anlegget/høgtalarane.

Lenke til kommentar

Ja, prøv å kutte ned på antall kablar og overgongar. Optisk er vel det enklaste om du har muligheten. Viss ikkje, skaff ein lang nok kabel, RCA/phono til mini-jack (eller kva det no er du trenger) som går direkte frå PS3-en til anlegget/høgtalarane.

Takker for alll hjelp fant ut at høytalerne støttet optisk kabel så jeg kjøpte det og da ble problemet løst:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...