mcgroven Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Spilldopet kommer til nytt format! Vi har prøvd fotballtilhengernes hellige gral. Les hele saken Lenke til kommentar
leterel Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Virker lovende. Skal testes ut. Jeg er en av dem som har mistet interessen for de siste FM-spillene fordi de spenner over altfor mye tant og fjas. CM2 og CM3 var tider.. Lenke til kommentar
rantaztic Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Her var det masse feil i artikkelen. Spillet kom ikke først på pc slik artikkelforfatter hevder, og det var heller ikke der glansen var størst i starten slik det også hevdes av artikkelforfatter. Dette er kun noe artikkelforfatter har diktet opp og stemmer ikke med virkeligheten. Spillet ble opprinnelig lansert på Amiga og Atari ST i september 1992. Spillet ble portet til PC på DOS platformen etterpå og da mest fordi det var lett å portere det. Spillet var nemlig ingen super suksess orgiginalt, men solgte nok til at brødrene Paul og Oliver Collyer, so utviklet spillet, tjente brukbart på det. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Takk for tilbakemelding på dette skredet av feil. Spillet kom til PC litt etter Atari/Amiga i 1992, det har du helt rett i. Den aktuelle setningen er endret. Ser ikke helt hvor jeg skriver at dette spillet ble en braksuksess, men men. Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Feil og feil McGroven, syntes du skrev bra og holdt deg stort sett til fakta hele veien (Noe gamer.no alltid har gjort). Og jeg er vel en av de få som faktisk har orginalen i boks enda (det som kom til pc). Men som en over skriver, datt også jeg av lasset når det ble for mye mas og kjas. Spørsmålet er derfor, går dette også til Android telefoner eller det kun for Iphone/pad? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Så vidt jeg vet er dette kun til Apples "konsoller" foreløpig. Var litt ironi i forrige post, forresten. Lenke til kommentar
leterel Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 CM2. Innkjøp av (den ekte) Ronaldo til Liverpool = 106 mål på ham i første sesong. Ser ikke noe usannsynlig i det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hmm.. Virker som et morsomt tidsfordriv å ha tilgjengelig i lomma. Skal se om jeg finner det på Appstore. Bra skrevet som vanlig, Groven. Lenke til kommentar
zawson Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg syns det er litt dårlig at de ikke har tatt med flere ligaer og lag. Savner blant annet tippeligaen. Det er ok så langt siden man kan velge mellom alle de store lagene ala Barcelona FC, ManU, Chelsea etc. men jeg savner å kunne spille Tippeligaen med lag som RBK, Viking, AaFK etc. Ok forsøk på å lage et underholdende spill, men det varer ikke lenge før jeg går lei av det for å si det sånn. Men det har vel litt med at jeg ikke er veldig engasjert storlagene og dermed ikke vet så masse om spillerne og hva de er gode for ved eventuelle salg. Så det faller litt i gjennom og blir ikke helt det store. Bra at det bare kostet 65,- -Cocho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå