Jenny92 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei Jeg har litt blandede interesser jeg. Jeg liker shopping og mote, men jeg elsker også data- og tvspill. Men jeg vet ikke om spillgeeks er så flink på hår? Men jeg prøver for det jeg Jeg har lyst på hair extension, men jeg lurer på hva som er best med vanlig extension eller sånn clip on hair extension. Noen andre jenter som er her inne enn bare meg? Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Heh, jeg tror det kan ta litt tid før du får et ordentlig svar til dette emnet, men du får ha lykke til Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Det totale anntallet jenter her inne er vel fem seks, inklusive deg selv. Det er iallefall de som skriver noe til vanlig. Men for å komme litt til poenget så sier en del av de fra det andre kjønnet som jeg kjenner at clip-on er den desperate sin utvei. Eller det kan ha vært motsatt. Jeg vet ærlig tatt ikke. Endret 12. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Clip-ons høres unektelig litt billig ut for en som ikke har peiling. Litt som å stappe ballong i boxershortsen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg må si meg enig med Altf4 her. Clipons er vel fattigmans trøst in my opinion ;D Jeg syns helt ærlig du burde spare håret til det blir langt uansett hvor lang tid det tar. Har hørt mye "fælt" om sveising Men kan ikke si at jeg har erfaring på dette område Men og sveise for så og spare til langt hår funker vel det også! Lenke til kommentar
Exia Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Clip on ser helt greit ut hvis du vet hvor du skal plasere dem. Ellers så er nok hair extension best Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Selveste Heidi Alexandra Olsen (Bloggen hennes!) sier at det er det samme, kan egentlig bare quote det hun sa: ja .. hair extensions er på en måte .. Sammenlikne det med substantiv. Hair extensions er substantiv. Egenavn og fellesnavn er også substantiv, mens clip on er hair extensions. Det finnes også sånne man limer på, all in one osv. haha Ikke at det gjorde meg så veldig mye klokere, men utifra ordene, så høres hair extension helt klart ut som det beste. Dessuten kan jeg ikke huske at noen av venninene mine har hatt clip-ons, bare hair extension. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Extensions er helt klart det beste valget, men de sliter mer på håret. Endret 13. april 2010 av Odesseiron Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Denne tråden kommer nærmere og nærmere en plassering i Innlegg.nos Hall of Fame. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Denne tråden kommer nærmere og nærmere en plassering i Innlegg.nos Hall of Fame. Syns det er litt kult at en haug med svette gamere hjelper med det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå