VEH_InnleggNO Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Konami børster støvet av actionspillet Green Beret/Rush'n Attack. Les hele saken Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er evig lenge siden jeg spilte dette, men syntes å huske at det var latterlig kort? Spilte gjennom 3 eller 4 brett og så startet jeg på nytt igjen, var spillet så kort eller gikk jeg bare glipp av noe? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Også kjent som spillet med verdens mest gjennomsiktige omskriving av tittel for å unngå politisk trøbbel mens den fonetiske betydningen ble ivaretatt. Kreative sjeler, altså. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) HAHA! Den så jeg ikke Rush 'n' Attack høres mistenkelig ut som Russian Attack B) Nice, Zealuu. Endret 12. april 2010 av Sesseth Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Konami børster støvet av actionspillet Green Beret/Rush'n Attack. Les hele saken Artikkelforfatteren roter med tittlene.Dette spillet het Rush`n Attack i Norge.Mulig det het Green Beret et annet sted.Spillet var forbudt i flere land visstnok pga av innholdet og referansen til russland som selv en 12 åring skjønte den gangen.Utover det er spillet heller labert,kort og fullt av urettferdigeheter,slik som at fienden ikke dør når han går på en mine,men selv sprenger du...håper "oppfølgeren"er bedre da=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå