Lars Wærstad Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Den omstridte kopibeskyttelsen skal utvikles og forbedres, forteller Ubisoft. Les hele saken Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jaja ser ut som dette blir mer og mer vanlig... Synd siden dette viser hvor lite de legger i at hardkokte fans vil kjøpe spillet. Jeg hadde tenkt til å kjøpe det men nå får vi se. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Første steg i utviklingen er å lage ein offline modus, så blir alle glade, og Ubisoft får igjen mine penger på konto. Lenke til kommentar
Sombie_InnleggNO Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg setter meg på gjerdet og tar på ventehatten. Gidder ikke bruke penger på spill jeg ikke kan benytte når nettet er nede. Forstår at de vil ha igjen for investerte penger men når det kun rammer oss lovlydige så taper de bare enda mer da mange hopper over å kjøpe spillet eller blir tyver selv. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ganske greit at jeg har såpass stor backlog nå da. Inntil Ubisoft endrer tonen sin og behandler ikke-piratene blant oss med den respekt kundene som tross alt er levebrødet deres fortjener har jeg kjøpt mitt siste Ubisoft-spill, både på konsoll og PC. Splinter Cell kan vente. Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Trist, droppa AC2 pga denne beskyttelsen. Hadde håpt dem hadde sett lyset og droppa dritten før R.U.S.E kom ut. Ser ut som det er enda en tittel fra UBI jeg må hoppe over da. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jaja, kan heldigvis kjøpe spillene til konsoll å slippe dette dritet. En forbedring hadde iallefall vært å lagret spillet før det ble avsluttet, få ting er kjipere enn å måtte spille gjennom noe på nytt pga slikt. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Trist at Ubisoft ikkje forstår at slikt som dette bare har ein negativ effekt. Skrivefeil i artikkelen: Problemet ble ikke løst før Starforce oppdaterne programvaren sin. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Fatter ikke at det går ann og være så dumme...de kommer til og tape milioner på detta... Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Første steg i utviklingen er å lage ein offline modus, så blir alle glade, og Ubisoft får igjen mine penger på konto. da er de jo like langt igjen Synest de drar det veldig langt, men det ser jo ut til å funke, ingen skikkelige scene-releases av spillet er ute ennå, bare noen jalla-releaser. Hadde jeg ikke hatt så mye annet å spille for tiden så hadde jeg kjøpt spillet siden skikkelig piratversjon ikke er ute. Internettkravet plager meg fint lite, med fiber er nedetiden lik null Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er så trist det skal gjøre det så lite lukrativt å være lovlig kunde. Setlers, Splinter Cell, og Ghost Recon er spille jeg kunne ha tenkt meg, men siden det er så mange andre spill der ute kjøper jeg nok heller noe annet. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ah, er godt å være kravstor og urimelig spillkunde nå. Til Jessheim med alle som mener at spillkjøpere skal følge utviklingen; jeg skal sitte her som en annen bortskjemt liten konsolleier og nekte å kjøpe spill så lenge utgiveren har til krav at jeg må ta kontakt med NGT og bestille en ny og bedre router. Lenke til kommentar
hÆn dEr Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kommet for å bli? En løsning som allerede er knekt av piratene. -_- Syntes ubisoft er litt selvdestruktive her. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Første steg i utviklingen er å lage ein offline modus, så blir alle glade, og Ubisoft får igjen mine penger på konto. da er de jo like langt igjen Synest de drar det veldig langt, men det ser jo ut til å funke, ingen skikkelige scene-releases av spillet er ute ennå, bare noen jalla-releaser. Hadde jeg ikke hatt så mye annet å spille for tiden så hadde jeg kjøpt spillet siden skikkelig piratversjon ikke er ute. Internettkravet plager meg fint lite, med fiber er nedetiden lik null Det er sjeldent det er kabelen som er problemet for nett tilgang, ADSL går over en kobber kabel og, som ved telefon systemet, er ett av de enkleste og mest robuste systemer vi har i dagens samfunn. Det er heller nettstasjoner og diverse som ryker som gjør at du sitter med skjegget i postkassa. Selv så er det to problemer med dette systemet, ' 1) internett kan være utilgjengelig på mange måter og tidspunk, og da er det helst singelplayer spill jeg vil kose meg med. Måter: flytting, nettstasjon går ned av ørten forskjellige grunner, frostskader (noe vi slet med mye før kabelen ble lagt på nytt) og diverse. 2) Release presset. På release dato er presset på serverne mye høyere enn på noe annet tidspunkt, det er lite hensiktsmessig for noen å ta høyde for dette i f.eks. ett MMO siden det gjevner seg ut etterhvert. WoW, AoC og diverse andre var umulig å nyte skikkelig i starten fordi serverne holdt på å krepere av belastningen. Men det er sjanger bestemt, nå blir dette problemet plutselig presset på andre sjangre som aldri har hatt dette problemet før. Alle vil spille AC2? Nei, vent, får ikke det fordi serveren ikke makter å behandle alle forespørslene i tide. Systemet er strengt, unødvendig sådann. Å enten tolerere ett vist tidsavbrudd i nettet, gjerne med advarsel så man får tid å lagre, eller en autosave når man disconnecter. Får prise meg lykkelig over at de fleste ubisoft spillene foretrekker jeg på konsoll. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Synd med R.U.S.E, betaen var ganske underholdende... Men det er ikke i nærheten av godt nok for et sånt overtramp. Forhåpentligvis tar de til vettet, ellers går det jo fint an å kose seg med Settlers 2 (10th anniversary) Lenke til kommentar
Dimind_InnleggNO Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Vel, da vil tydeligvis ikke Ubisoft ha meg som kunde. Greit nok det, men syns jo det er irriterende å ikke kunne bruke en del gode spill. Reiser mye og har lange venterperioder som jeg av og til bruker til å spille (flyplasser, offshore, hytta), og da er det singelplayer som gjelder. Og siden jeg er ganske så prinsippfast, så blir det ikke noe Ubisoft-spill til guttene sin 360, fordi pappa som sitter på lommeboken er sur!! Slik jeg ser det så hindrer de sikkert en del i å spille spillet gratis, men mange av de hadde ikke kjøpt det uannsett. Samtidig så mister de mange som hadde betalt. Tror regnestykket vil bli et netto tap for Ubisoft. Og ja, det er helt uaktuelt å laste ned div crack/emulatorer fra .ru-produsenter :-) Ubisoft kan brenne. Trist utvikling når kunder må se etter pirater for å kunne bruke produkter de har betalt for. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kan ikke forstå annet enn at dette virker kraftig mot sin hensikt, både PR-messig og økonomisk. Nå er det jo (omsider) cracket også, og Ubisoft er like langt. Lurer på hvor mye ressurser de har brukt på å utvikle dette nye systemet, for ikke å snakke om å drive det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Min Ubisoft-boikott er også kommet for å bli serru. B) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Den omstridte kopibeskyttelsen skal utvikles og forbedres, forteller Ubisoft. Les hele saken Jaja, de som ikke vil ha meg som kunde er det rart folk piratkopierer Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Djrabbit, tja..ja? Kan ikke se hvor rettferdigjøringen er. Er en slags "jeg har krav på å spille dette spillet, derfor trenger jeg ikke å betale". Større kudos for de av dere som heller boikotter spillet fullstendig, eller kjøper på konsoll hvor DRM systemet ikke eksisterer i noen form. Når flere piratkopierer vil selskapene bare prøve hardere for å forhindre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå