mcgroven Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Cliff Bleszinski hemmeligheter ute i offentligheten. Les hele saken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Katta er jo ikke bare ute av sekken, den har også samlet et stort publikum rundt seg der den står på toppen av en høyspentmast. Jeg håper bare at Cliffy faktisk kjører på som om ingen visste noe. Det kunne jo blitt underholdende. Endret 12. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg liker katter Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg liker katter Enig, katter er fantastiske dyr. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg liker katter Enig, katter er fantastiske dyr. Må si jeg liker hunder bedre enn katter. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg liker katter Jeg liker katter Enig, katter er fantastiske dyr. Jeg liker katter Enig, katter er fantastiske dyr. Må si jeg liker hunder bedre enn katter. zz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå