Gå til innhold

[PC] Ny helnorsk server for Wolfenstein: Enemy Territory (Wolf:ET)!


Anbefalte innlegg

Hei og velkommen!

 

Jeg og en venn har valgt å sette opp en ny helnorsk server for det klassiske FPS-spillet Wolfenstein: Enemy Territory! Vi har begge spilt dette spillet mye både on-line og lokalt, men vi har lenge følt at det manglet en god og aktiv server for norske spillere. Vi håper at vi med dette kan engasjere gamle såvel som nye spillere til å bli med å spille Wolfenstein: Enemy Territory!

 

IP-adressen til den nye serveren er: 81.166.26.120:27960

 

Serveren kjører JayMod med trickjump, shotgun og xpsave!

 

Hva er Wolfenstein: Enemy Territory?

 

Wolfenstein: Enemy Territory er et gratis førstepersons online skytespill for PC satt til andre verdenskrig. Man kan velge mellom å spille som Axis (aksemaktene) eller Allied (de allierte) og spillet baserer seg på at lagene skal løse forskjellige oppgaver, f.eks. sabotasje av tankanlegg, angrep på diverse militære anlegg o.l. Wolfenstein: Enemy Territory er et spill der evnene til samarbeid og lagspill såvel som evnen til å vinne 1v1 settes på prøve.

 

 

143801.th.jpg 143805.th.jpg 143802.th.jpg

 

wolfensteinenemyterrito.th.jpg railgun.th.jpg 37555.th.jpg

 

 

Hvor laster jeg ned spillet og hvordan kommer jeg igang?

 

For å spille Wolfenstein: Enemy Territory må du laste ned og installere en installasjonsfil og to patcher.

 

Last ned installasjonsfilen for Wolfenstein: Enemy Territory: HER (wolfet.exe, 257.78 MB)

Last ned patch 2.60: HER (et_patch_2_60.exe, 5.54 MB)

Last ned patch 2.60b HER (et2.60bwin32.zip, 943.06 KB)

 

Når spillet er ferdig installert og patchet er alt klart til å spille. For å joine vår server velger man "Play Online" og deretter "Connect to IP" før man taster in IP-adressen til vår server som er : 81.166.26.120:27960

 

et2010041116195799.th.png

 

et2010041116201699.th.png

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enemy Territory har jeg litt for mange minner med, så dette er jeg med på! Er det mulig å spille med widescreen nå?

Du kan ihhvertfall tvinge spillet til å kjøre i native oppløsning ved å endre "etconfig.cfg" som ligger i wolfenstein:enemy territory/etmain/profiles/*navn*/. Du er velkommen inn! :)
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...