Gå til innhold

Elkjøp - Forhåndsbestilling og pris?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg forhåndsbestilte Splinter Cell Conviction hos Elkjøp for ca. en uke siden. Nå ser jeg at de har droppet prisen på spillet (som ikke kommer ut før onsdag) fra 499 til 399. Kan de virkelig forlange at jeg skal betale 499 for et produkt som alle andre betaler 399 for selv om vi får produktet samtidig fra samme butikk? Snakk om forskjellsbehandling isåfall.

Endret av MixTheMaster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil uansett anbefale deg å avbestille ordren din hos Elkjøp/Lefdal om du ønsker å få spillet på releasedagen. De har en bakgrunn som ikke akkurat er særlig positiv. Gang på gang på gang leverer de flere uker for sent, og ved hver eneste release er det en stor gruppe som ikke får spillet levert til riktig tid.

Og jo, Elkjøp kan sette prisen opp og ned så mye de vil. At du bestilte når det kostet 499 er ikke Elkjøp sin skyld. Jeg vet en del nettbutikker automatisk gir deg den laveste prisen, men jeg vet ikke om Elkjøp praktiserer med det.

Lenke til kommentar

Hvis du har lyst til å ta sjansen på å få spillet veldig lenge etter relase kan du avbestille og bestille på nytt eller vente til du får spillet, sende det tilbake og bestille på ny. Anbefaler deg, som Lakus sier, å avbestille og bestille en annen plass hvis det er viktig å ha spillet så tidlig som mulig.

Lenke til kommentar

Jeg har vært klar over dette lenge, og venter derfor til siste liten med å forhåndsbestille fra Elkjøp. Fikk Bad Company 2 Limited edition og God of War 3 til 399,- uten frakttillegg :) Jeg fikk begge spillene en dag etter release, så jeg klager ikke over Elkjøp. Men vær klar over hva Lakus sier, maaaaange har hatt problemer med leveringen til Elkjøp, helt mulig at jeg blir neste, men det er en sjanse jeg tar for å spare cash.

Ser at Alan Wake ligger til 449 nå. Bare vent ett par uker og den droppes til 399, uten fraktillegg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du bør avbestille og kjøpe det for 399 i butikken. Det er ingen "internett pris" på spillet og det står 399 i avisen deres også, så du skal ha krav på det, selv om noen butikker kan finne på å sette prisen til f.eks til 599.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Ja, men mest sannsynlig vil prisen settes opp, og for ikke å snakke om de idiotene jeg blir å møte på elkjøp som nekter meg spillet til 399,- uansett hva prisen på internett er.

I tillegg må jeg da kjøpe det på Elkjøp Tromsø, verste Elkjøp butikken noensinne. De har aldri noe, får aldri inn spill til rett tid og har bare clueless nerds som jobber der, GG.

Lenke til kommentar

det er ihvertfall tull at spillene som blir sendt i posten tar flere uker.

Jeg har bestilt flere ganger og det har kun vært 2 dager over release dato.

Så er det jo bare å avbestille forhåndsbestillingen siden du betalte for mye der .

De populære spilla koster alltid 399kr i butikken på releasedato.

Jeg og noen kamerater bestilte Halo ODST forrige høst, fikk det en måned etter release. Så tull er det ikke, bare fordi du ikke har skjedd. Kan gjerne dra den logikken langt ut til vidden for så å kritisere resultatet, men tror du forstår tegningen.

Lenke til kommentar

Det er ikke det som er problemet veggiz, det er det at jeg har bestilt, fått en lovnad om at det skal bli levert på en hvis dato, og uten at det er posten sin feil tar det en evighet. Og siden jeg har flyttet til en liten bygd pga jobb (takk gud jeg endelig fikk en) er det ca 40 minutt til nærmeste elkjøp, hver vei, og betjeningen er helt bedriten.

Er ikke rart elkjøp har dårlig rykte når de har slike ansatte...

Lenke til kommentar

vel, idag fikk jeg dragon age awakening, som jeg skulle fått for ca 1 mnd siden..

Det samme skjedde med meg, bare jeg fikk spillet en dag tidligere. <<

Så ja, unngå Elkjøp om du skal forhåndsbestille spill.

Endret av Long
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...