Hansien Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Må ha tak i et trådløst tastatur da jeg ikke orker å ha en feit kabellefse liggendes å flyte over gulvet her. Noen som har peiling på om det er noen der ute som har skapt trådløst tastatur til gaming? Har per dags dato Steelseries 7G og er storfornøyd med dette så¨hadde håpt på å fått tak i lignendes, eneste i trådløst! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 "trådløst tastatur"..."gaming" Does...not...compute! Kjøp med tråd, alt annet er for pyser Neida, logitech har brae tastatur. Syns også at jeg har sett en test på hardware.no. Er ikke hjemme nå, men jeg kan google litt når jeg kommer dit Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 "trådløst tastatur"..."gaming" Does...not...compute! Kjøp med tråd, alt annet er for pyser Neida, logitech har brae tastatur. Syns også at jeg har sett en test på hardware.no. Er ikke hjemme nå, men jeg kan google litt når jeg kommer dit Det var vell noen som også sa: "Does...not...compute!" til trådløs gamingmus og en gang i tiden? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 "trådløst tastatur"..."gaming" Does...not...compute! Kjøp med tråd, alt annet er for pyser Neida, logitech har brae tastatur. Syns også at jeg har sett en test på hardware.no. Er ikke hjemme nå, men jeg kan google litt når jeg kommer dit Det var vell noen som også sa: "Does...not...compute!" til trådløs gamingmus og en gang i tiden? Og jaggu meg hadde de ikke rett Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 "trådløst tastatur"..."gaming" Does...not...compute! Kjøp med tråd, alt annet er for pyser Neida, logitech har brae tastatur. Syns også at jeg har sett en test på hardware.no. Er ikke hjemme nå, men jeg kan google litt når jeg kommer dit Det var vell noen som også sa: "Does...not...compute!" til trådløs gamingmus og en gang i tiden? Og jaggu meg hadde de ikke rett Nåhh! Eneste negative med trådløs gamingmus er når den går strømmtom midt i en bra runde BF eller CS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå