Exia Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Clutch er når du dreper resten av laget når du er aleine, ACE er når du dreper hele laget. Ace er når du dreper hele laget, mens folk på ditt eget lag enda er i live... les posten høyere opp.. Hadde du lest alt han skrevet, så har han skrevet akkurat det samme "Clutch er når du dreper hele laget når du er ALEINE, Ace er når du dreper hele laget" Hadde han ment noe annet, så hadde han ikke nevnt begge to. Hvis han hadde ment at ace er å drepe alle sammen, uansett om du er alene eller ikke, så hadde clutch og ace vært det samme. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Blei det noe av den 1vs1 kampen? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Vi har ikke hatt noe enda. Lurer på hvor god han er. Hvis jeg husker riktig så er han søskenbarnet til en som var i NST klanen før. En riktig god publichore var han i hvertfall Har ikke spilt noe særlig på ca en uke nå, så jeg får vel starte opp igjen med litt cod4 nå. Add meg på steam, xfire hvis dere vil spille. Xfire: ex1a steam: Reavenas Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hvor blir egentlig Demoene lagret? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 demoer, tenker du på /record? tror du må laste ned cod4player, google it. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Mente /record Skal prøve snart. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 demoer, tenker du på /record? tror du må laste ned cod4player, google it. Du recorder demoer med /record kommandoen Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Men, HVOR blir de LAGRET... Lenke til kommentar
Exia Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Men, HVOR blir de LAGRET... C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty 4\players\demos for vanlige demoer C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty 4\Mods også går du inn i mod mappen og finner demoen til mods der Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 wow demoer var jævlig nice videoene ble 100 ganger bedre enn med fraps. er det mulig å få free camera så jeg kan bevege meg i demoen, uten å måtte spece meg selv? slik som en del gjør på frag-filmer. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 wow demoer var jævlig nice videoene ble 100 ganger bedre enn med fraps. er det mulig å få free camera så jeg kan bevege meg i demoen, uten å måtte spece meg selv? slik som en del gjør på frag-filmer. Nei. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Funket nice dette, men var litt irriterendes at når CoD4player skulle vise demoer må den innpå CoD. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Funket nice dette, men var litt irriterendes at når CoD4player skulle vise demoer må den innpå CoD. Det sier seg jo litt selv da Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 wow demoer var jævlig nice videoene ble 100 ganger bedre enn med fraps. er det mulig å få free camera så jeg kan bevege meg i demoen, uten å måtte spece meg selv? slik som en del gjør på frag-filmer. Nei. vet du hvordan de gjør det da? er det ikke mulig å pause videoen, bare fryse den? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 wow demoer var jævlig nice videoene ble 100 ganger bedre enn med fraps. er det mulig å få free camera så jeg kan bevege meg i demoen, uten å måtte spece meg selv? slik som en del gjør på frag-filmer. Nei. vet du hvordan de gjør det da? er det ikke mulig å pause videoen, bare fryse den? Det de gjør i fragmovier er: A: Fake med kompiser. B: Bruke et program som heter LCEffects. Hehe Exia, husker godt at jeg spilte med dere i NST i oktober(ish) 2008. En stund siden det, har blitt (mye) bedre siden den gang. Hukser spesielt at jeg ble banna og unbanna fra VT av Andreas tarden og Falcon :D Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 wow demoer var jævlig nice videoene ble 100 ganger bedre enn med fraps. er det mulig å få free camera så jeg kan bevege meg i demoen, uten å måtte spece meg selv? slik som en del gjør på frag-filmer. Nei. vet du hvordan de gjør det da? er det ikke mulig å pause videoen, bare fryse den? Det de gjør i fragmovier er: A: Fake med kompiser. B: Bruke et program som heter LCEffects. Hehe Exia, husker godt at jeg spilte med dere i NST i oktober(ish) 2008. En stund siden det, har blitt (mye) bedre siden den gang. Hukser spesielt at jeg ble banna og unbanna fra VT av Andreas tarden og Falcon :D på filmer som på 2:00, er det slik LCEffects kan gjøre? er det ikke mulig å gå bakover i videoen/pause med cod4player? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hvordan skinner man? Multiplayer så klart, har prøvd det som står i Readme'ene men det funker heller ikke <_< Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har fått meg XFire nå, shsleen1 siden den gamle var en som eg ikke husker passordet på og var en gammel epost eg ikke husker (FG)Jonas-shsleen1-agent529 (:rolleyes:) Lenke til kommentar
frodegaming Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg har en youtubechannel og trenger litt tips til å bli bedre til å kommentere games! Ville satt pris på om dere ga litt feedback! http://www.youtube.com/watch?v=AXCO-mlFFSI Endret 29. juli 2010 av frodegaming Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Finnes det rank hack til CoD4 som til Mw2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå