Joachim_F Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Klar for enorme mengder spill? Her er de to siste ukenes utgivelser. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mount & Blade Warband = Awesome!!! B) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 JAAA, endelig kom Super Mario Kart. Tidenes beste Mario Kart spill. Hvorfor Nintendo har drøyet det så lenge før de la det ut er helt utrolig. Nå ble jeg bare så glad, og det skal lastes ned nå ikveld. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Blaster Master! Har flere ganger lurt på hvorfor ikke det og Dream Master har vært å finne på VC. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 undrer meg på om dere ikke kunne begynne å ta iPod/Phone spill også jeg, kansje topp 3 eller noe slikt ? ofte mye bra der også Siden dette er spillmedie så burde dere også ta for dere iPod som nermere er halveis ett format hehe Lenke til kommentar
Blate Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Oi, er Warband ute alt!? Spørsmålet er jo om jeg nå har tid til det? Har brukt utallige timer på Mount&Blade Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Lead and gold er utrulig bra. Vel verdt hundrelappen på steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå