srkvamme Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Har Creative Soundblaster Audigy 2 og Creative Høyttaler Inspire 6.1 6700. Kjøpt for 14 dager siden. Plages nå med at det "smeller" i høytalerne nå og da. Dette skjer for det om jeg har lyden skrudd helt ned. Må skru av høytalerne for å blir kvitt det. Har noen opplevd det samme? Hva kan gjøres for å blir kvitt det? :o Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg opplever det samme... Don't know what to do Lenke til kommentar
rastaflettus Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har akkurat samme problem. Ekstremt irriterende. Hjelp! Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har noen av dere prøvd å bytte høytalere eller lydkort for å se hvor feilen ligger? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Dette har vært en stor hodepine for Creative (mange Inspire 6.1 høytalersett har dette problemet og de har vært nødt til å lage nye deler). Jeg har selv vært plaget av dette problemet i et par måneder, før jeg fikk fikset det. Det dere må gjøre er å få tilsendt nytt strømadapter og subwoofer (Creative sender gratis til dere) Det hjelper ikke med bare ny subwoofer, siden den også vil bli ødelagt etter en stund. Strømadapteret er for altfor kraftig, slik at det over tid ødelegger subwooferen. Smellet kommer av at transistorene? i subwooferen slår seg av og på. Send mail til Creative support og beskriv problemet. http://no.europe.creative.com/support/foru....asp?thre=32564 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå