Mobilen.no Gjest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ganske bra! Men det som ikke var bra var at da den skulle koples til bilens stereo kom det melding både på telefonen og stereoen om at dett utsyret passet ikke sammen. Men det gjorde det igår. Så hva er det Apple vil ha meg til å kjøpe av tilleggsutstyr nå, lurer jeg på!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ganske bra! Men det som ikke var bra var at da den skulle koples til bilens stereo kom det melding både på telefonen og stereoen om at dett utsyret passet ikke sammen. Men det gjorde det igår. Så hva er det Apple vil ha meg til å kjøpe av tilleggsutstyr nå, lurer jeg på!! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan slår på auto rotate lock? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis du har 3GS, dobbeltklikk på hjem-knappen, bla til venstre og trykk på symbolet nede til venstre. Da låser bildet seg i stående posisjon. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ja se der ja. Thank you, good sir. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Man kan laste ned iBooks i App Store... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg