VEH_InnleggNO Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Svart og hvit er de neste motefargene for lommemonstrene. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så mye som jeg hater at det nå finnes x antall hundre pokemon, må jeg nok fortsatt sjekke dette ut når det kommer =P Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 black and white, får meg til å tenke på red og blue. håper de tar vekk alle de "konkurranse med å kle ut pokemonen" bs greiene og legger inn noe skikkelig istedet da. Lenke til kommentar
filiabel Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 husker gode gamle yellow, red og blue.. det var tider Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har ikke annet å si enn at jeg gleder meg. Har alltid vært en fan av Pokémon; mengden innhold og gjenspillbarheten er uovertruffen. Lenke til kommentar
lrims Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Herlig! Har snart rundet 100 timer I Soulsilver! Må være en av de mest avhengighetsdannende spillseriene jeg har vært borti Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 For en fantastisk nyhet. Denne kungjøringen har jeg virkelig ventet på. Gleder meg til det kommer. Black & White faktisk. Det hadde jeg virkelig ikke forventet. Var litt bekymret for hva de skulle kalle de nye spillene da de edleste metallene og stenene allerede er brukt. Men Black & White er slett ikke dårlige navn, kan vi spekulere i at de starter på en ny runde med edle metaller og stener kanskje? Nå er det bare bekymringen rundt hva de skal finne på med de nye legendariske Pokémonene som gjenstår. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) og "starter" pokemonene! De er jeg nysgjerrig på, hadde også vært morro hvis de hadde gått bort fra den standard "fire/grass/water". Begynner å bli litt lei den nå edit: fant noen screenshots - http://serebii.net/index2.shtml nye kameravinkler ser ut til å bli brukt =) Endret 10. april 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hurm, enda et Pokémon spill... Jeg begynner egentlig å bli litt lei, selvom det er en finfin serie. Håper de pøser på med mye nytt innhold i Black & White til å gjøre meg tilfreds. Lenke til kommentar
Vertile Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ingenting kan overgå de to første generasjonene. Gold/Silver/Crystal er de beste pokemon spillene som er lagt, godt etterfulgt av (Fire)Red, (Leaf)Green (eller Blue som det het tidligere), og Yellow er faktisk enda bra. Ruby/Sapphire/Emerald var ikke så dårlig, men kan ikke sammenlignes med de 2 første generasjonene. Alt etter det (har ikke fått prøvd HG/SS enda ) er egentlig ganske fail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå