mcgroven Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så er det offisielt, vi får et tredje spill i skyteskrekkserien. Les hele saken Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nå vet jeg ikke hvem som var først, men denne orginale bruken av bokstaven E og tallet 3 har nok vert brukt flere titalls ganger siden Driv3r. Nå var sikkert ikke Driv3r først heller :rolleyes: Men uansett, jeg gleder meg som en unge til FEAR 3, elsker alle spillene i serien! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så ryktene var altså sanne. Vet ikke helt om jeg ser så veldig frem i mot dette, det forrige spillet i serien var jo nærmest en skandale. Om de klarer å holde samme standard som det første spillet derimot, da blir saken en annen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis det utvikles av samme folkene som laget de begredelige konsollportene av det første spillet, så tror jeg denne serien snart er død og begravet. Det er grenser for hvor lenge man kan flyte på fordums storhet. Lenke til kommentar
Noxxy Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er av den pysete typen som aldri klarer å komme gjennom slike spill, men elsker historien, så at det blir co-op kan blir min redning Sikkert kjøp! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ser meg enig med Noxxy, på AvP 1 som marine på hard snek fattern seg opp bak meg og skremte meg så jeg datt av fra stolen...fyre samt av halve magasinet pluss en granat mens jeg var i en trang luftventil så drepte nok meg selv. Også hatt co-op i horror spill hvor jeg kvepper, skyter og får "du vet...friendly fire er på" Ser på det som en fordel å være lettpåvirkelig for skremmende setting, det er tross alt halve moroa Bare det blir litt oppbygging og ikke bare "bø!" Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nå vet jeg ikke hvem som var først, men denne orginale bruken av bokstaven E og tallet 3 har nok vert brukt flere titalls ganger siden Driv3r. Nå var sikkert ikke Driv3r først heller :rolleyes: Ser for meg at det var en smule ironi der gamer skrev "fiffig" Uansett, gøy at de har fått med Carpenter på laget! Det kan jo åpne for et stort potensiale. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Samarbeidsmodus for Point Man og Paxton Fettel? Fettel er jo død... man drepte han i eneren. o_O Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Det finnes allerede en ganske lang "announcement trailer", men siden den stort sett består av "live action" film (ganske uvanlig for en spilltrailer), sier den ikke stort om hvordan selve spillet kommer til å se ut.. http://ps3.ign.com/dor/objects/45905/fear-3/videos/fear3_trl_announcementtrailer_4710.html Endret 9. april 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Pussig det der. Jankowski forsvant i 1'ern men dukket opp frisk som en fisk i 2'ern. Den fysiske Fettel døde men ikke ånden hans. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg håper virkelig at dette blir skumlere, for F.E.A.R med dlc og F.E.A.R 2 var overhodet ikke skummelt for meg. Kvapp vel noen få ganger til sammen, ellers var det bare som et vanlig skytespill. Men det skal sies at det var gode skytespill da. Men hvis F.E.A.R 3 fortsetter i samme spor som de andre tviler jeg på at det blir noe særlig mer skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå