orlund Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er du en av dem som har skaffet deg Windows 7? Da er du i godt selskap for det er det ekstremt mange som har gjort. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Apple? Jeg må nesten le... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hva er endringen på statistikken til Linux? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 La meg si at uttrykket går så det gviner er sterkt misbrukt i det offentlige system. Utrykket stammer fra tog og deres mislykkede forsøk på å stanse på skinnene. Derav ordet gviner. At ordet griner har kommet inn, pålegger jeg dagens journalistikk som har liten erfaring med sin språkhistorie/utdannelse. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Apple får aldri datamaskinherredømme på den måten de går fram, ingen vil kjøpe noe som koster like mye som en bil, men kun er verdt halve prisen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Bra at Apple ikke går for noe verdensherredømme heller da. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Windows 7 + Intel Core i7 = kjempebra. se ytelsen på CoresMark 2010 (ikke min video) http://www.youtube.com/watch?v=p5MoGV2MRV0 testen startet på 1:34 og den rare klikkende lyden i bakgrunnen er kameraet hans. men jeg ble imponert over ytelsen på i7!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg