Odesseiron Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva hadde vel Ville Vesten vært uten muligheten til å plaffe ned vennene dine? Les hele saken Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dette spillet trur jeg blir rå bra! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det hjelper jo ikke at Alan Wake har blitt fremskyndet når dere fortsetter å skrive såpass varmt om Red Dead Redemption. Det får meg til å ønske at det var motsatt og at det var dette som kom først. De korte ukene frem til begge kommer ut vil bli pinlig lange. Håper folk online er like glade i å bare drive dank i byen/ørkenen som jeg er. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dette ser spennende ut, kommer til å kjøpe dette spillet tror jeg. Er primært en PC spiller, men spill som dette liker jeg nok best å ligge henslengt i sofaen å spille. Får legge av 1200,- spenn til dette spillet og Alan Wake i mai da. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Håper folk online er like glade i å bare drive dank i byen/ørkenen som jeg er. Jeg er nok en av disse som liker og drive dank :] Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Flott at jeg vil få en PS3 på en søndag som kommer før Red Dead Redemption i Mai. Blir online spiller på konsoll for første gang i mitt liv. :o (les: hvor jeg spiller mye online, ikke litt.) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dette ser himla bra ut! Innbiller meg at jeg kan bruke time på time kun på å utforske verdenen. Gleder meg! Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 dette blir knallbra , the wild west fra GTA skapere, kan nesten ikke bli fetere. Mafia II og RDR kan bli tidenes sandkassespill på konsoll (tror jeg;) Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg elsker westernspill. Og dette ser stort ut, og da blir det bare enda mer engasjerende! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Fy flate den multiplayer traileren fikk meg ikke mindre lyst på Red Dead. Gleder meg så sinnsykt. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har ikke sett noe til nå om Red Dead Redemption som har dempet forventningene. Slutten på multiplayer traileren skuffet meg ettersom at vi ikke får det 18 Mai. <_< Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Har ikke lagt merke til at det kun var til konsoll før nå...Vel vel, samme kan det være, GTA IV (PC) var siste kronene som trillet den vei ifra min lommebok.Kjøpte det spillet kun for multiplayeren sin del og så gir de blanke #"#%%&" i anticheat.Hvordan var det med cheating på konsollene i GTA IV? Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Var det cheating på konsoll? La selv aldri merke til noe. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 What, multiplayer!? Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt... Virker jo temmelig morsomt, får håpe det er bedre enn multiplayer i GTA 4. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 gleder meg bare mer og mer, blir gøy å spille multiplayer på et ordentlig western spill. satser på mange gode kamper der ja Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 hvor mange spillere som kan spille sammen? Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Han sa noe om 8 i en modus eller gruppe, og opp til 60 i en annen modus eller ugruppert. Så krig skal det bli Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fytti rakkern så kult dette spillet ser ut til å være, himmel og hav, her må det nok anskaffes en ps3! Og for en setting, western, rett og slett herlig. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 hvor mange spillere som kan spille sammen? Det er en grense på 16 spillere i de lukkede spillmodusene. Jeg vet dessverre ikke hva grensen i frimodusen er, eller om den er en annen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er det noen form for coop? Kan en være to eller flere igjennom hovedoppdragene i historien? Det hadde gjort det hele hakket kulere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå