Marte_InnleggNO Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 LIVE: Blir det multitasking? Vi holder deg oppdatert på hva som skjer under lanseringen av Apples nye mobil-operativsystem. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Wow, multitasking, og så mulighet til å endre hjemmeskjermen da! Hvor vil dette ende? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har ingen kjempeinteresse ovenfor Apple og deres lanseringer, men alltid artig med nyheter. Bra av mobilen.no å dekke pressemeldingen live! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Håper virkelig det bli multitasking, og mulighet for å endre hjemskjermen:) Men hva med mulighet for bluetooth sending av musikk? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Radio, jeg vil ha FM radio! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) En liten titt på hvordan man bruker Multitasking. Endret 9. april 2010 av Terje Youtubevideoen krasjet kommentarfeeden under artikkelen, så jeg gjorde den om til en link. Beklager dette :) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Bare ny software jo! Trodde Apple var opptatt av design og at de skulle komme med nytt telefon! Dette var skuffende. Da blir det nok en HTC Desire på meg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Apple annonserer ikke telefoner på en software presentasjon. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 ka søren! får ikkje 2G ipod touch bruke multitasking! idiotisk! då kjem eg til å halde meg til 3.1.2 jailbreak! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har iPod touch 2g, jeg får ikke multitasking:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg