mcgroven Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Blizzard annonserer samlepakke og snarlig datoavsløring. Les hele saken Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Sweet =) Eg må nok gire litt opp og runde orginal og raska på med brood war rett etterpå Endret 8. april 2010 av Stekepanna Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Høres ut som en utrolig stilig samlepakke, men den åpner for to problemer: Da må jeg også ha samlepakkene for Zerg og Protoss (tar det for gitt at de også får) og når det omsider kommer en versjon med alle tre spillene i ett cover kan det være like greit å ha den. Men den tid den sorg, som det heter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ser ut som at jeg må ha den samlerpakka! Gleder meg enormt! Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Nå ble jeg skikkelig glad! Har nesten annenhver dag google for å se om slippdatoen har kommet. Nå har den det og jeg kunne ikke vært mer spent. Må man forhåndsbestille for å få denne samler pakken? Har allerede starcraft 1 og brood war men fint å ha noe å pynte gamerbula mi med. Nå skal jeg nyte helgen med litt Beta og brood war. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så, vi har fått vite datoen der vi skal få vite datoen? Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Nei, vi har fått vite at snart kommer datoen der vi får vite datoen Endret 8. april 2010 av Kaffeleif Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 En nyhets-sak om en kunngjørelse av en fremtid kunngjørelse av utgivelsen av et fremtidig spill. "Yo dawg, i heard you like..." Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Det jeg blir mest spurt om av folk jeg møter er når StarCraft II kommer. Interessen er stor nok til at mange finner slike detaljer interessante, at det nå endelig nærmer seg. Hvis man ikke bryr seg er det fair nok. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det eneste denne/disse Collector's Edition boksene ser ut til å mangle er en Terram/Zerg/Protoss (avhengig av hvilken del av SC2 det er snakk om) actionfigur fra den fete serien til Blizzard. Da hadde vi begynt å nærme oss den ultimate CE. Men for all del. Denne er ett must. Om jeg så må kjøpe 3x CE + CE CE (alle 3 delene samlet i en super CE). Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Fyyyyyy faen:) om det finnes en eneste god grunn til å utsette WWIII så er det SC2:D Soundtracket bare må kjøpes. Nynner fortsatt på terran tunes'a fra eneren:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå