strafix Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg har et Abit BP6 hovedkort (dual kort for celeron 370 (PGA) prosessorer...), og lurer på om det vil virke med 2 stk C3 prosessorer fra VIA. Noen som har prøvd det?? Det er et BX chipsett på hovedkortet.. vet ikke om det virker sammen med C3, men det er iaffal samme socketen! Mulig det trengs en bios oppdatering, men har ikke funnet dette på sidene til abit.. sidene er __litt__ trege!! =) grr Mvh Strafix Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 tråden flyttes til hk og cpu Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Tror ikke du kan det. C3 er fc-pga om jeg ikke tar feil. BP6 er bare s370. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 12:56, strafix skrev:Jeg har et Abit BP6 hovedkort (dual kort for celeron 370 (PGA) prosessorer...), og lurer på om det vil virke med 2 stk C3 prosessorer fra VIA. VIA C3 er ikke kompatibel med i440BX. Hovedkort basert på 810 og 815 brikkesettene fra Intel går derimot som regel bra. Dessuten er det vel tvilsomt om C3 er SMP (dual) kompatibel, har dog ikke funnet noe informasjon på dette området. Lenke til kommentar
strafix Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 C3 er ikke fc-pga.. bare PGA.. altså 370 sokkel! :wink: Celeron var heller ingen dual prosessor, men Abit klarte å mixe så det gikk alikvell med BX chipsettet.. Strafix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå