Tå. Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Får nå håpe at det er noe helt nytt. Ser faktisk ingen grunn til at dette skal ha tilknytning til verken CoD, Fallout eller Singularity. Uansett bør plottet være knyttet til en verden ødelagt av atomkrig rundt 1960. Om det da skal vise seg å være noen av nevnte spill så er det noen spillprodusenter som bør ta seg en pille. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er skrevet litt om det på Teknologia.no http://www.teknologia.no/2010/04/mystisk-nettsted-atombomber-og-baseball/ Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 selv tenker jeg på (HL2 SPOILER!!) appeture science skipet vi får se i slutten av HL2 episode 2, mystiske greia der, tror å huske noen skurrete radiosignaler der fra også(?) men er usikker, dette var da bare min tanke Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Det må jo ha noe å gjøre med atombombe iallefall pga hydrogen og noe av det på skjermen på nettsiden sier noe om det vis du ser så ser du et atom før atomet blir spaltet også ser du nye partikler som deler opp nye atomer, men resten greier jeg ikke. Fallout? Endret 8. april 2010 av Zimmer Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 At det er COD, er ganske åpenbart. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 At det er COD, er ganske åpenbart. Ja det bildet overbeviste meg 100%.... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Samme tenkte jeg :o edit: Sitatfail. Mente å sitere andre innlegg i tråden om CoD på 60-tallet. Endret 9. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
stiancid Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Postmerkene er fra Philadelphia hvertfall, Liberty Bell. Noen utviklere der? Lenke til kommentar
warshi Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hihi, jeg ville IKKE putta en minnepinne jeg tilfeldigvis fant i posten inn i pc'n min . Lenke til kommentar
zipstick Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) @Lakus: hehe..jo men det ikke derfor slik at han får ALL informasjon som teamet besitter. Og dersom de har gjort ett slik stunt som denne ARG'n så er det Garantert at han ikke får vite noe.. Du og alle andre vet jo hvor utrolig fort informasjon sprer seg om den blir lekket! Endret 9. april 2010 av Beist Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis det er COD snur jeg meg unna med én gang. Alltid moro med viral markedsføring, men jeg prøver å stille meg på bakbeina hva videre interesse i COD og MW seriene angår. Lenke til kommentar
BraindropX Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er noe så enkelt som "APRIL WEEK TWO" som står i krypteringen Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 vel, uke 2 i april er snart forbi, og... NOTHING YET SHOWN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå