TE_Andersen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvem har lyst til å løse mystiske ARG-gåter? Les hele saken Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I'm calling it: pakken er fra Activision/Treyarch, Call of Duty på 60-tallet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hadde det ikke vært for Giant Bombcast hadde jeg nå vært ekstremt nysgjerrig, men jeg hørte "dessverre" på deres nyest podcast hvor de snakket om sitt mystiske brev nå rett før lunsj. Uansett så er det veldig kult at Gamer får slikt også. Man hører så mye om dette fra statene, men sjeldent en hører om det her til lands. Lenke til kommentar
Tzikas_InnleggNO Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvem har lyst til å løse mystiske ARG-gåter? Les hele saken Litt artig at om du leser første bokstaven i de ordene som stod i tekstfila så får du opp CIPHER Lenke til kommentar
zipstick Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ..kan være en del det her.. Og på andre siden..who cares?! Svaret kommer jo fort nok uansett.. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gøy gamer.no får være med, men jeg leste om saken her for et par dager siden. OBS! Lenken har spoilers. Lenke til kommentar
VIGGO123 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har vært med å løse denne på Giant Bomb for noen dager siden, virker ganske spennende, men tror ikke jeg skal bidra noe her. Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 OOOYSHiiiTT!! De va skumle lyder! Hadde eg fått noe lignende i posten hadde eg søkt tilflukt i kjeller 3 veker før eg hadde gått opp en etasje i huset mitt! xD Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Leste om dette på NGU. Og Joystiq fikk også denne. COD, nesten helt garantert fra Treyarch. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Gud, så spennende! Denne gåten skal jeg absolutt prøve å løse, da jeg ikke har fått avslørt det andre steder, herlig initiativ fra redaksjonen! Lenke til kommentar
EnGud Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 kom frem til dette jeg etter kryptering: http://www.gknova6.com/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Håper det er noe spillrelatert dette er, hvis ikke ville jeg hatt persiennene lukket de neste dagene.. Morsomt initiativ uansett hvem det kommer fra! Blir spennende å følge med på dette. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har googlet litt å brukt mine hacker skillz, yo, til å skaffe litt informasjon. Tydeligvis er dette ikke Bethesda's verk, siden det er blitt sakt av en ansatt at dette ikke relaterer til noe de driver med. Mye hinter til et nytt Call of Duty spill, men det kan da nokk være et helt nytt spill. Hvem vet? Andre sider som har tatt opp jakten: http://www.movieviral.com/2010/04/05/gknova6-viral-site-for-unknown-game/ http://www.facepunch.com/showthread.php?t=920348 B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det morsomste her er vel at Gamer.no også har fått pakke. Selv håper jeg i det lengste det er noe Valve har funnet på, men det spørs vel. "Alle" skal ha det til at det er noe relatert til Call of Duty, og internett tar sjelden feil. Lenke til kommentar
zipstick Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ..jeg fatter ikke hvorfor alle tror det gjelder CoD! Og hvor i huleste er det folk finner ut at Bethesda nekter?? ..som om de i det hele tatt ville inrømmet noe som helst før den aktuelle datoen! *tullinger* kom frem til dette jeg etter kryptering: http://www.gknova6.com/ Åh..nå var du flink til å "diskre" spre info du har funnet andre steder Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ..jeg fatter ikke hvorfor alle tror det gjelder CoD! Og hvor i huleste er det folk finner ut at Bethesda nekter?? This: http://www.movieviral.com/2010/04/05/gknova6-viral-site-for-unknown-game/ Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 lei av CoD, kan de ikke finne på noe nytt Lenke til kommentar
zipstick Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) hehe..tja..på forumet som tydeligvis ble stengt etter administatoren sa: "Whatever this is seems cool, but it doesn't relate to our games." ..så sier de jo også at de ikke stoler en dritt på det som GStaff sier.. hmm.. Han er jo ikke direkte utvikler eller noe heller..han er jo bare community manager! Ikke noen troverdig kilde akkurat Endret 8. april 2010 av Beist Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bare Community Manager ja... for det er jo faktisk ikke en av de viktigste jobbene når det kommer til å ha en dialog med brukerne og kundene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå