hebbe_lille Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei hei. bare lurte på en ting jeg. lastet ned og testet dette i et par timer ista, men nå kjente jeg at multiplayer lokket litt. Men verken jeg eller en kompis klarer å joine på hverandres servere. finner dem rett og slett ikke. noen andre som har dette problemet? spiller forøvrig over nett og ikke LAN takker for svar Lenke til kommentar
Xenu_InnleggNO Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) lastet ned og testet dette i et par timer ista, men nå kjente jeg at multiplayer lokket litt. Men verken jeg eller en kompis klarer å joine på hverandres servere. finner dem rett og slett ikke. noen andre som har dette problemet? spiller forøvrig over nett og ikke LAN Mener å huske at du må endre en instilling fra 'Internet' til 'Internet (advertised)' elns. i det du setter opp spillet. Endret 9. april 2010 av Xenu Lenke til kommentar
warshi Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Husker jeg brukte masse timer på dette spillet back in the day! Fortsatt et skikkelig konge spill hvis du har noen timer og slå ihjel. OpenTTD anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Timene rant av sted i går kveld, at TTD er fremdeles like vanedannende bekreftes av undertegnede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Altfor få spill som dette ser dagens lys etter at verden ble konsollifisert. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 1.0, ja. Ferdig? Næh. Neida, joda. Det har kommet langt, langt lenger enn originalen, men det kan fremdeles bli bedre, og jeg håper utviklergjengen fortsetter som før enda en stund. http://wiki.openttd.org/Requested_features Her er forslagene til funksjoner utviklerne har sakt seg villige til å se på, og som man kan se er det enda mye som ikke har blå farge. Selv savner jeg Day Length svært mye etter at jeg lastet ned en ferdigkompilert prøveversjon av denne funksjonen i en tidlig build. Denne gjorde at man kunne ha mye lengre dager, og dermed rakk å bygge mer enn to dampere før diesel/el-togene ble tilgjengelige. Likte også muligheten for digre brett med færre byer og industrier, samt store animerte stasjoner, lange tog med flere lokomotiver og realistisk vektfaktor i bakker etc. Ulempen med denne builden var at Day Length faktoren ikke justerte inntjeningen riktig, og man tjente for mye penger. Greit nok om man bare bille bygge, men det kunne fort bli litt for lett. Husker når jeg fikk Transport Tycon første gang og spilte denne på min Commodore 486 SLC 25. Spillet gikk så sakte at jeg ofte lot det stå på om natten for å tjene penger til bygging dagen etter. Makset etter hvert ut antall kjøretøyer osv. og tjente masse penger. Men en morgen hadde jeg plutselig ca 4.000.000.000 eller noe slik i minus (ta antall nulller med en klype salt) og en dundrende konkurs. Reloadet spillet, men det samme skjedde dagen etter. Spilte derfor spillet uten overnatting en stund, før det samme skjedde igjen. Viste seg da at spillet hadde en maksimumsgrense for hvor mye penger man kunne ha. Passerte man denne fikk man i stede samme beløp i minus. Dette var svært frusterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå