Joachim_F Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kunne du tenke deg å spille Asteroids i 58 timer i strekk? Les hele saken Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Husker eg fikk dette på en diskett av en kompis for mange,mange år siden...det var enkel morro, men neppe "58-timer i strekk morro" Uansett en veldig artig rekord. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 haha utrolig bra da, flott å se at klassikeren er i livet da. og selvfølgelig gratulerer til fyren, kreves hardt arbeid å spille Asteroids i 58 timer Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Imponerende, og samtidig litt skremmende. xD Selv blir jeg som regel lettere uvel etter 8-10 timers spilling, så jeg hadde nok kollapset før 20.... Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Helt helt absurd! Jeg fatter rett og slett ikke at det er mulig, fantastisk imponerende, og som sagt tidligere, skremmende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå