mcgroven Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ventetiden blir kortere på Remedys ferske thriller. Les hele saken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Yihooo! Da slipper jeg konflikten mellom Red Dead Redemption og Alan Wake og kan bare gå fra det ene til det andre. Gledelige nyheter med andre ord. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Herlig. Det skal jeg informere kompisen min som skal kjøpe det om. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette kommer kun til konsoll sant? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Smart valg. Jeg ble litt skuffet da Rockstar annonserte den nye datoen for RDR. Nå får heldigvis Alan Wake en uke for seg selv før RDR blir lansert. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 nydeligt å høre, gleder meg stort til denne tittelen på tide min stakkars xbox får noen eksklusive spill til seg. (eller noen nye i det hele tatt), men mai måned blir tydeligvis dyr, red dead redemption og alan wake. lommeboken begynner å se stygt på meg nå asså Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Smart å slippe spillet en uke FØR, og ikke en uke etter. Passer veldig bra dette. Alan Wake skal være mulig å fullføre før RDR kommer ut. Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Digg. Da har jeg forhåpentlig litt bursdagspenger igjen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Smart å slippe spillet en uke FØR, og ikke en uke etter. Passer veldig bra dette. Alan Wake skal være mulig å fullføre før RDR kommer ut. Jepp, enig. RDR er nok et spill som tar en del lengre tid å fullføre, så det er bra at det er Alan Wake som kommer først. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er det nå Rockstar skal sette slippdatoen for Red Dead Redemption en uke tidligere også? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er det nå Rockstar skal sette slippdatoen for Red Dead Redemption en uke tidligere også? Hadde vært morsomt å sett et slags kappløp hvor de satte slippdatoene for spillene sine tidligere og tidligere Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette er jo helt sært, Alan Wake FREMSKYNDES, og ikke forsinket? Jeg tror at i morgen vil posten min bli levert av en flyvennde gris i purpurdrakt, lønninga kommer mye tidligere enn ventet, og det blir verdensfred! Lenke til kommentar
Jokko88_InnleggNO Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noe nytt om pc-versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå