Terje Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei, vi har nå lansert to nye skin, CleanCut og CleanCut Gamer! Du finner de nederst på forumet, i skinvelgeren. Mens CleanCut er standardskinnet som ble lansert av ipb for en tid tilbake, så er CleanCut Gamer en modifikasjon av dette, tilpasset Gamer.no sine farger. Tilbakemeldinger mottas med takk! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Med engang føltes det litt cheesy. Men får vel se om jeg vender meg til det. Edit: Føltes bare cheesy med engang, allerede nå har jeg vendt meg til det og liker cleancut gamer best. Endret 7. april 2010 av Vaenas Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 I liekz it. (gamer clean-cut) Vel, jeg har endelig fått et gamer-skin med nogenlunde normal "bredde" som også viser statusoppdateringer og de tingene. I tillegg ser det ikke så værst ut, så tenker jeg går over til dette jeg ... Og så finner jeg ut at hvis man går via gamer.no kommer fortsatt det gamle gamer.no skinnet opp. Huff huff Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Cleancut Gamer var flott det, men er dette den eneste bredden det er tilgjengelig i? Det er ikke dynamisk, er det vel? En 1280x versjon hadde ikke vært å forakte. Muligens endret fargen på 'reputation' boksene og? Grønn og oransje er litt urk. Forresten så har jeg allerede oppdaget en bug med skinnet. "Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her"-knappen blir kuttet av en mystisk grå box i den venstre enden av knappen. Endret 7. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Forresten så har jeg allerede oppdaget en bug med skinnet. "Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her"-knappen blir kuttet av en mystisk grå box i den venstre enden av knappen. Fixed. Når det gjelder dynamisk bredde og lignende er dette noe vi har på blokka. Det er mulig vi kommer til å fase ut de gamle skinnene etter hvert. Edit: Nå er det hvit bakgrunn i reputationboksen Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Forresten så har jeg allerede oppdaget en bug med skinnet. "Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her"-knappen blir kuttet av en mystisk grå box i den venstre enden av knappen. Fixed. Når det gjelder dynamisk bredde og lignende er dette noe vi har på blokka. Det er mulig vi kommer til å fase ut de gamle skinnene etter hvert. Edit: Nå er det hvit bakgrunn i reputationboksen Uhm.. reputationboksen er fremdeles grønn og knapp-buggen eksisterer ennå hos meg. Bruker Firefox 3.6 Jeg skrev feil istad forresten, jeg mente ikke 'endret', men 'endre'. Altså at jeg skulle ønske dere kunne endre fargen på selve reputationboksen fra grønn til f.eks oransje. Grønn blir jo regnet som en positiv farge kontra rød, men med tanke på at vi ikke opererer med negativ reputation her på forumet spiller det vel ikke noen rolle? Jeg må bare få nevne at det vanlige Cleancut skinnet også var stilrent og pent å se på. Endret 7. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Synes navnet på tråd-oppretterene ble for utydelig, små skrift som jeg ikke la merke til i starten, mulig at det blir litt større? Ellers var denne versjonen noe jeg kommer til å like. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 ... Og så finner jeg ut at hvis man går via gamer.no kommer fortsatt det gamle gamer.no skinnet opp. Huff huff Er dette mulig å endre? Evt la brukerne selv bestemme? (da uten å måtte gå manuelt inn på www.innlegg.no. Jeg sjekker alltid nyhetene på gamer først og så går jeg inn på forumet i likhet med veldig mange andre) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Me like Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det må jeg si! Har brukt CleanCut Gamer en god stund, men sjekket CleanCut bare for å sjekke det, og det ble jo en helt annen opplevelse! Gledelig! Forumet virker veldig ordentlig med det skinnet. Flott jobbet! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Endelig skikkelig bredde! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg elsker CleanCut Gamer. Fine farger, bred nok til å føles stor og smal nok til å ikke føles overveldende. Eneste som irriterer meg er at jeg må bytte hver gang jeg skal ha det da jeg alltid tar turen innom Gamer.no og går inn på forumet derfra. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Ja, vi skal prøve å få det til slik at brukerens skinvalg går over alt annet, og at skinvalg fra linkene på ulike nettsider inn til Innlegg.no kun har effekt på brukere som ikke er innlogget. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ikke helt fan av oransjefargen, men ellers ikke verst det der. I tittelfeltet er ikke akkurat hvit tekst på oransje bakgrunn særlig pent. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvordan endrer jeg? Har sjeket hele kontrollpanel og finner det ikke, er jeg bare blind ? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nesten helt nederst i venstre hjørne. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Genialt, tenkte aldri at den var der . Takker Edit: CleanCut gamer var bare fantastisk å se på ! Endret 10. mai 2010 av Anderwin Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 En bug? Når jeg bruker Cleancut Gamer noen ganger går den plutselig tilbake til den standeren som var her når jeg først registret meg på forumet :| Skjer kanskje en gang om dagen til flere ganger. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det skjer bare når man har besøkt gamer.no først, og går derifra inn på forumet. De har tidligere sagt at de skal fikse det. ( hvis ikke jeg husker feil.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg