VEH_InnleggNO Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 I Afterfall: Insanity får du besøke fremtidens kloakksystemer. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette høres da veldig ut som Metro 2033? For ordspillets del frister det å si at det stinker blåkopi men det er vel litt tidlig å si. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor går de i Stormtrooper-uniform som har vinger lik Seraphim-rustningene fra Sacred-serien? Det hele høres litt ut som kloakkversjonen av Metro 2033, men scenen i bildet ser veldig generisk ut, og langt i fra noe man bruker til å skape en severdig atmosfære - lik den Metro skapte, til tross for at man ruslet rundt i undergrunnen. Jeg tror jeg stiller meg avventende til hele greien. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Elsker sånne type spill! Gikk nettopp gjennom Metro 2033 helt fantastisk atmosfære, håper dette får noe alla det samme. Da blir det garantert et kjøp B) Endret 7. april 2010 av ThaBuG Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 I likhet med andre i tråden drog eg paralleller mot Metro 2033 rimelig kjappt Men at fps titler fremstår som generiske har ei hindret morroa før Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor går de i Stormtrooper-uniform som har vinger lik Seraphim-rustningene fra Sacred-serien? Iom det er polakker som står bak, så tipper jeg det er dette som er inspirasjonen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Aha. Techno-Hussars. Jajo. Kan funke, eller det kan bli veldig cheesy. Sånn umiddelbart tenker jeg at jeg foretrekker Metro-løsningen - staute karer neddynget i noenlunde realistisk utstyr av provisorisk og mindre provisorisk art. Men for all del, det kan jo være Afterfall sitt konsept vokser på meg etter hvert som vi får vite mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå