Whackedorange Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kjekt å vite att en av topptittlene dette året tar lang tid å spille igjennom og for en salgmessig suksee dette spillet kommer til å bli for Nintendo. SMG 2 venter uåpnet hos meg ennå siden jeg holder på med SMG 1 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Super Mario Galaxy 2 er noe helt unikt, pure spillglede får jeg, et skikkelig kosespill som ikke du trenger å erge deg over eller fokusere så mye i B) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Skal love deg Toman, at på de senere brettene så må du fokusere veldig og du vil ergre deg mye. Dette spillet er 3 ganger så vanskelig som eneren. Har blitt litt banning og steiking her, og Mario har blitt kalt litt av hvert av meg, men alt er tilgitt når jeg får tak i stjernen Endret 19. juni 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Skal love deg Toman, at på de senere brettene så må du fokusere veldig og du vil ergre deg mye. Dette spillet er 3 ganger så vanskelig som eneren. Har blitt litt banning og steiking her, og Mario har blitt kalt litt av hvert av meg, men alt er tilgitt når jeg får tak i stjernen Høres akkurat ut sånn som jeg pleier å gjøre det når jeg spiller. Figuren i spillet får mye pepper når han eller hun ikke gjør sånn som jeg vil og det blir mye banning og kallenavn, helt til jeg klarer det, da er alt selvfølgelig tilgitt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ikke direkte en spoiler, for det er et spørsmål relatert til den første verdenen.. .. Men jeg har fått en Krone (den er i sølv) i oversikten over 1-6 Rightside Down Galaxy.. den vises der hvor det står hvor mange stjerner jeg har fått.. så der vises det nå 2 stjerner i gull, og en krone i sølv.. Noen som vet grunnen til dette, og; skal må få noe sånn i HVER galaxe? Takk, takk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Går ut ifra at det er Comet Coin du tenker på. Det er en comet coin i hver galakse. Pleier som regel å finne den på første brett i hver galakse. Er viktig å få tak i den når du ser den, for den vil låse opp en "prankstar comet" på samme brett senere. Det vil si en ny stjerne som du kan ta. Du kan se om du har fått den i oversikten over galaksene Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nei, tenker ikke på comet coin! De er gule.. og har en for hver galaxe i første verdenen.. Dette er en krone.. av sølv.. og er til venstre i "oversikten" .. comet coin er helt til høyre.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ah, tror vet hva du mener nå. Når du ser kronen vil det si at du er ferdig med den galaksen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ah, okei!! Takk skal du ha.. Det betyr at jeg nå er ferdig med 2 galaxer i den førte verdenen, for jeg fikk nettopp en til! Weeeee.. eller, jeg mener, wiiiii!! Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Seriøst så vanskelig det var å ta den ene bana i siste galakse (2. siste tror jeg) hvor man skulle drepe 5 bosser på tid. 5 min var i minste laget på det, men etter diverse raseriutbrudd klarte jeg det Da var det bare å jakte på de neste 120 stjernene... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har tatt halvparten av de grønne stjernene. Finner ikke kontrollen min nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå