Mr Bubbles Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Takk og pris for at spillet ikke kommer til Europa denne måneden. Jeg har mange spill som fremdeles er forseglet og det hjelper ikke at det er eksamen i hele mai-måneden. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) EDGE har kommet med den første omtalen av SMG 2. 10/10 og i følge anmelder "tidenes beste plattform spill" :o Edit: Dette er ikke bekreftet Da er det bekreftet Omtale Edge Endret 6. mai 2010 av chelatoth Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Blir jo bare enda vanskeligere å vente nå etter den anmeldesen. Gleder meg noe helt utrolig. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette virker helt fantastisk, anbefaler folk å lese den edge-reviewen http://www.edge-online.com/magazine/review-super-mario-galaxy-2. Fant nå ut at jeg må forhåndsbestille det, men har ikke funnet noen spesielt bra pris enda. Noen som har noen tips om hvor det er best å forhåndsbestille? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Dette virker helt fantastisk, anbefaler folk å lese den edge-reviewen http://www.edge-online.com/magazine/review-super-mario-galaxy-2. Fant nå ut at jeg må forhåndsbestille det, men har ikke funnet noen spesielt bra pris enda. Noen som har noen tips om hvor det er best å forhåndsbestille? Hvis du skal være sikker på å ha det på dagen, noe jeg skal ha, så er det enten Platekompaniet.no eller Gamezone.no som er de tryggeste valgene. Du kan sikkert finne det billigere andre steder, men da er du ikke garantert at du får det på release. Edit: Du kan følge med på helgetilbudene til elkjop.no, der kan det være det vil være billigere. Endret 6. mai 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Er så digg jeg har allerede bestilt dette glansspillet Leverte 2 WIi spill og fikk det for ca 240kr Ventinga for meg blir kaos, kommer vel å slite med søvnen fremover Endret 6. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg gleder meg som en liten dritt unge til dette spillet . Dama og jeg skal game dette når det kommer ut . Er vel mer hun som spiller enn meg da <_< Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 satser på at elkjop.no flesker til med et gladtilbud snart Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) På E3 regner jeg med den europeiske datoen blir fastsatt Gleder meg stort til denne perlen!! Endret 11. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
gamer82 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Europeisk dato er fastsatt for lengst. 11. juni, bursdagen min Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Har jo siste eksamen 11. juni, det passer jo perfekt! Men så er jo wii'en stuck på hybelen min hele sommeren <_< Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Også samme dag som fotball VM. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) 11.juni nice Under 1 måned til Endret 14. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Også samme dag som fotball VM. Pauseunderholdning! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Ikke lenge til nå . Gleder meg å samle stjerner i galaksen igjen!!! Med flotte banedesign, farger, nye powerups og Yoshi!! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kanskje det er av interesse at jeg nevner at IGN gav Super Mario Galaxy 2....: 10/10!!!!!!!!!!!!!!! OMFG, dette er jo helt utrolig synes jeg. Er ikke dette en GOTY-kandidat så er det heller ingen andre spill i år som er det! Glad for at jeg eier Wii, glad for at jeg har forhåndsbestilt det, og til sist glad for at Nintendo virkelig har klart å lage en fantastisk oppfølger til et allerede fantastisk spill! IGN's anmeldelse av Super Mario Galaxy 2 Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Flere omtaler 1UP A Gametrailers 9.7/10 Kandidat til "Game of The Year" i mine øyne sammen med RDR og Mass Effect 2. Endret 21. mai 2010 av chelatoth Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Virker som dette kan bli årets spill ja. Gleder meg helt utrolig. Men er usikker på om jeg skal forhåndsbestille det, eller møte opp i en fysisk butikk tidlig på morgenen for å være helt sikker på å få det på dagen. For dette er et spill jeg absolutt vil ha på release. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 10/10 på IGN!! Det er jo for godt til å være sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå