OrrieKM Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hearts of Iron 3: Semper Fi Paradox: It’s time to dust off the field marshal's baton and take command of any nation in World War II; the largest conflict in history. The first expansion to the critically acclaimed Hearts of Iron III lets you take charge - or delegate - at any level, from divison to nation, through a variety of scenarios. Guide your country to glory from 1936 to 1948: wage war on the battlefields, in the factories, and at the negotiating table, in the grandest of all World War II strategy games ever made. Paradox Interactive har for noen timer siden annonsert en ekspansjon til strategi/taktikk spillet Hearts of Iron 3, som vil bli kalt Semper Fi. (Navnet kommer av det kjente mottoet til US Marine Corps, som betyr: "Alltid Trofast". Ekspansjonen vil legge til flere nye funksjoner som et ekspandert theater system, hvor du kan bestemme dine egne theater HQ's. Det er flere andre nye funksjoner som: Ny "Order of Battle" browser Ny luftoperasjons meny På starten av et nytt spill, kan vært lag velge et seiersvalg, som vil være hemmelig for resten av verden. HQ's under AI, vil nå ha en seperativ aggrisivitet for land, luft og sjø operasjoner. Nå kan land sende forespørsel om samarbeid til operasjoner Teknologi kan nå bli delt med allierte!!! Brigader kan nå bli oppgradert til mer avanserte typer, (For eksempel: Infanteri til motorisert og artilleri til SP-artilleri) Det blir nå lagt til et 1940 scenario!! 100 nye eventer er lagt til, for å gjøre spillet mer historisk tidslinje Du kan nå velge et skip ut som "Pride of the Fleet". AI skriptene er oppgradert, noe som vil gjøre den mer avansert og strategisk. Multiplayer kan nå holde opptil 32 spillere ?! Bilder: Spillet's utgivelses dato er satt for Q2 2010 Kilder: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?p=10979170#post10979170 http://www.paradoxplaza.com/games/hearts-of-iron-3-semper-fi JEG GLEDER MEG!!!!! Lenke til kommentar
Prottis_InnleggNO Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Virker interessant noe alla Total war serien ? Bare med litt heavyer teknologi og nyere tid? Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Virker interessant noe alla Total war serien ? Bare med litt heavyer teknologi og nyere tid? Er mye tyngre en Total War, men dog, uten bake kamper. De blir simulert av forskjellige variabler som AI kontrollerer. Stats, vær, terreng, lederskap, erfaring.. etc. Din posisjon er som statsoverhode, hvor du kan bestemme politikk, infrastruktur og diplomati/handel. Hearts of Iron 3 har fra utgivelsels dato, utviklet seg til et bedre optimalisert og realistisk simulator spill. Du starter i 1936, hvor du forbereder det på en sannsynlig verdenskrig. (Du kan også hopp inn i tidslinja på flere forskjellige punkter, men det er best å starte i 1936, om du har lyst til å ha full kontroll over valgene dine). Utover spillet vil du få flere eventer du må velge på, og/eller "descision", som du enten kan godta, eller ignorere. Fra mitt synspunkt, som en bekjent Hoi3 spiller, vil jeg si at Semper Fi vil lege til flere funksjoner som jeg har savnet i original spillet. Bytting av teknologi (Som var i Hearts of Iron 2), og det nye theatre systemet. 2 nydelige funksjoner som kommer til spillet. Jeg tipper spillet vil få en sen Q2 utgivelse ~ kanskje 21 Mai. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Forhåpentligvis vil denne ekstra pakken gjøre spillet spillbart. Synes det rett og slett har vært for store feil til å gjøre spillet særlig underholdende, og det er synd, for det har jo så mange bra ideer og burde vært bedre enn hoi2. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg var såpass skuffet over 3'rn at jeg er ikke sikker på om dette blir noe kjøp nei. Men du kunne nå dele teknologi med allierte i 2rn da. Blueprints. Kan du nå gi dem alt. Jøss. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Koser meg med arsenal of democracy(en modifisert versjon av hoi2) i stedet for hoi3. Det sparker jo hoi3 til helsiken, sier egentlig det meste Paradox er digg, og har gitt oss mye bra, men med hoi3 har de virkelig feiler hardt. Så på den måter er jeg enig i at egentlig så burde ingen kjøpt ekstrapakken, for de fortjener det virkelig ikke. Men så er det alltid håpet om at de gjør ting godt igjen med ekstrapakken, og spillene de har gitt oss tidligere. Endret 7. april 2010 av Crispin Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Blueprints i HOI2 bare økte hvor raskt man kunne researche. Det eneste jeg savner fra HOI2 er riktignok tech teams HOI3 er bedre enn HOI2, hvis man ser bort ifra alle bugs *kremt* Har ikke spilt det HOI3 spill siden 1.2, har noen spilt 1.4 og kan gi en vurdering om det er spillbart nå? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Blueprints i HOI2 bare økte hvor raskt man kunne researche. Det eneste jeg savner fra HOI2 er riktignok tech teams HOI3 er bedre enn HOI2, hvis man ser bort ifra alle bugs *kremt* Har ikke spilt det HOI3 spill siden 1.2, har noen spilt 1.4 og kan gi en vurdering om det er spillbart nå? 1.4 + DiDays Iron Cross Edition mod så syntes hvertfall jeg det er veldig spillbart. Didays minner litt om TRP moden til HoI2, dvs en haug med nye events, SS styrker, Gurkha etcetc. Eneste jeg savner fra HoI2 er Assume military control på land som er i din egen allianse(urealistisk kanskje, men siden jeg spiller kun mot en kompis og vi spiller GER - GBR, så var det mer moro og overta henholdsvis ITA og FRA i forhold til krigens start og Afrika). Singelplayer har jeg aldri forsøkt faktisk:-) Lenke til kommentar
Zarteck Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 HoI 3 ble rett og slett for avansert for meg, med tanke på å måtte sette opp HQs og linke alt sammen, så på den måten likte jeg HoI 2 bedre da det vart litt enklere. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Mitt problem med HOI3 er ikke at det er vanskelig, det er mer at det er som å sitte der å se en film der hæren din går forover av seg selv. man kan jo så klart styre hæren selv, men det er veldig vanskelig når du spiller de store nasjonene. så jeg kommer til å holde meg til arsenal of democracy for en stund forover, så får vi se om denne expansionen fixer en del av de store skuffelesene jeg hadde med HOI3 Endret 9. april 2010 av Malactica Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Det var jo litt forvirrende med HQ med en gang hoi3 kom ut, men synes ikke det er avansert, det er mer tungvint og en relativt dårlig løsning synes jeg. Ja det blir rimelig kaotisk og irriterende å styre store nasjoner, holder meg som regel til middels til små nasjoner. Endret 9. april 2010 av Crispin Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 1.4 + DiDays Iron Cross Edition mod så syntes hvertfall jeg det er veldig spillbart. Didays minner litt om TRP moden til HoI2, dvs en haug med nye events, SS styrker, Gurkha etcetc. Eneste jeg savner fra HoI2 er Assume military control på land som er i din egen allianse(urealistisk kanskje, men siden jeg spiller kun mot en kompis og vi spiller GER - GBR, så var det mer moro og overta henholdsvis ITA og FRA i forhold til krigens start og Afrika). Singelplayer har jeg aldri forsøkt faktisk:-) Ja enig at 1.4 + DiDay I.C.E så er det spillbart spillmekanisk. Men den tekniske platformen holder ikke mål. PCen min har forholdsvis oppdatert hardware men likevel blir spillet bare sørpe allerede under Fall Weiss, da grøsser jeg med hva som skjer når Barbarossa starter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå