VEH_InnleggNO Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Blood Bowl: Legendary Edition skal by på masse nye lag. Les hele saken Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Rett og slett herlig! Som stor hobbit fan så håper jeg jo de kommer Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ser ut som om jeg må kjøpe blood bowl igjen, et helt fantastisk spill som flere burde spille. Blodvanskelig i starten, men så utrolig god følelse når du får det til. Lenke til kommentar
mynock Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Dette ser bra ut, ja. Eg har kost meg mykje med det første Blood Bowl-spelet frå Cyanid og ser fram til ein ny og forbedra versjon. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Er det demoer på fotballbanen altså? Merkelig. Edit: Det jeg mente å si var naturligvis: Warhammer! Endret 6. april 2010 av Decreeofj Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Selv er jeg hardcore Blood Bowl fan, med over 800 kamper på fumbbl.com. Jeg kjøpte blood bowl, pcversjonen og syntes den var helt ok, men savnet sterkt flere lag enn 8. Derfor gikk jeg tilbake til fumbbl, som tilbyr 21 lag + 20 "hjemmelagede" stunty lag. I tillegg er kampene raskere på fumbbl og det er gratis å spille der. Forøvrig synes jeg det er flott dersom Cyanide kan gi et nytt oppsving for Blood Bowl, som er et kongespill. Jeg kommer antakelig til å kjøpe Legendary Edition også, blir sikkert moro å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå