magnus.g Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 hei, söker etter et nytt spill og söker etter et med 2 player til ps3. noen som har tips på hvilke spill som er mest aktuelle? alt fra barnespill til vild action:D hehe desuten tenkte jeg bare slenge med et spörsmål til... går det og spille online to stykker på samme ps3 maskin samtidig? takk på forhånd:D Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Er det noen sjangre du liker mer enn andre? uansett, det første som detter ned i hodet mitt er Army of Two Spillet har veldig stor fokus på samarbeid mellom 2 spillere (herav navnet Army of Two) Borderlands er det jo også 2 player på? Begge er heftige skytespill, fra mitt ståsted hvertfall Endret 5. april 2010 av Leaf Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Buzz spilla er vell flere på samme maskin både offline og onlie Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 LIttle Big Planet er vel også et spill det er verd og ta en titt på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå