Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hver gang jeg trykker avslutt og skru av maskinen starter maskinen bare på nytt. den skrur seg ikke av? Kablene er riktig koblet inni maskinen. Hva kan være galt? En ting til også? Det skal være mulig å starte maskinen ved å trykke space. dette funka på den gamle maskinen min, men ikke den jeg har nå. Hvorfor? Biosen støtter det, men det virker ikke allikevel. _________________ ----- AX3S PRO hovedkort Pentium III 800 256MB Ram GeForce 2 MX Logitech Itouch Mus og Tastatur (USB) [ Denne Melding var redigert av: PSION på 2002-02-04 12:51 ] [ Denne Melding var redigert av: PSION på 2002-02-04 12:52 ] Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Har du installert Logitech Mouseware 8.6 eller.no Hadde samma problemt fjenet disse og no problemo anymore . _________________ Mvh. Lars Erik Du er ikke mann før du veier 0,1 Tonn ! [ Denne Melding var redigert av: negerhenriksen på 2002-02-04 13:04 ] Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Problemene var det både før og etter jeg gjorde det. Men er ikke helt sikker hvilken version av mouseware jeg har. Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Prøv å avinstallere de . En lik post til denne har vært oppe tidligere (forrige uke en gang , jeg postet den)Let etter den . Fikk en side om shutdown problemer i XP og hvordan løse de . Sinnsykt mye som kan bugge seg . Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 http://www.aumha.org/a/shtdwnxpz.htm Hehe , fant den nå . Søke på Google ! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Kjempeflott!!!! Nå løste det seg. Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hvor lå feilen ? Lenke til kommentar
Vidde1 Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Heisan. Problemet løste seg hos meg når jeg gikk inn i kontrollpanel og innstallerte NT AMP/ Legacy støtte. Vidde Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: Det skal være mulig å starte maskinen ved å trykke space. dette funka på den gamle maskinen min, menikke den jeg har nå. Hvorfor? På mitt hovedkort måtte jeg flytte en jumper for å få dette til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå