Gå til innhold

HTC magic vs tattoo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å kjøpe ny mobil og står mellom disse to.

Jeg har vel forelsket meg veldig i tattoo'en og det er nok store sjanser for at det blir en sånn på meg.

Har noen av dere noen erfaringer med noen av disse?

Over lengre tid?

Håper noen kan hjelpe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg vurderer å kjøpe ny mobil og står mellom disse to.

Jeg har vel forelsket meg veldig i tattoo'en og det er nok store sjanser for at det blir en sånn på meg.

Har noen av dere noen erfaringer med noen av disse?

Over lengre tid?

Håper noen kan hjelpe ;)

Magic er en utdatert telefon. Sats på Tattoo. Hvorfor ikke HTC Hero eller Legend?

Lenke til kommentar

De er desverre litt for dyre ;)

Kikk litt på HTC Smart som kommer snart. Se her:

.Det vil bli bra pris på denne. Har testet denne og den er veldig stabil og bra.Kommer også i litt svak rødfarge. :rolleyes: Endret av Jofa
Lenke til kommentar

Denne hadde jeg ikke sett før, men den ser jo veldig bra ut. Vet du noe om når den kommer ut i butikker i norge? :)

Har dessverre ikke fått noen dato ennå. Skal få sjekket dette i morgen med HTC. :)

Det hadde vært fint :)

Har snakket med HTC her i Norge idag. De kunne ikke bekrefte når den kommer,men skulle holde meg oppdatert. Skal legge ut her når jeg hører noe mere. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne hadde jeg ikke sett før, men den ser jo veldig bra ut. Vet du noe om når den kommer ut i butikker i norge? :)

Har dessverre ikke fått noen dato ennå. Skal få sjekket dette i morgen med HTC. :)

Det hadde vært fint :)

Har snakket med HTC her i Norge idag. De kunne ikke bekrefte når den kommer,men skulle holde meg oppdatert. Skal legge ut her når jeg hører noe mere. :)

Jeg har nå sett litt mer på HTC smart, og på netcom.no kommer den i allefall 01.05, men uansett jeg liker nok fortsatt HTC tattoo hakket bedre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...