Vaine Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Kantene på de grønne boksene i det vedlagte bildet skal egentlig være avrundede, det samme med de grå boksene rundt ikonene til 'Send Personlig Melding' og 'Legg til som Venn' som du finner under avatarer. Nettleser; Opera 10.52 (Kantene har vært slik siden Opera 10.10) Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Hei. Dette har så vidt jeg vet aldri vært støttet av Opera, eneste nettleseren jeg vet at støtter det er Firefox. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Selv bruker jeg Chrome og jeg har avrundede kanter. Endret 4. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Selv bruker jeg Chrome og jeg har avrundede kanter. Nettopp slik jeg oppdaget det selv. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Dette vil bli fikset i det vi lanserer nye skin, noe som er like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Verdt å merke: Det vil fungere i Opera, Firefox og Chrome. Ikke Internet Explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg